برای حضور در رقابت های دهه مبارک فجر؛

نشست هماهنگی هیات ورزش های معلولان و جانبازان البرز برگزار شد

۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۷:۰۸
کد خبر: ۳۶۳۹۹۱
نشست هماهنگی هیات ورزش های معلولان و جانبازان البرز برگزار شد
این جلسه جهت هماهنگی و پیش بینی در خصوص اعزام تیم های ورزشی و یا برگزاری مسابقات مختلف ایام مبارک دهه فجر برگزار شد.

   

 نشست هماهنگی هیات ورزش های معلولان و جانبازان استان البرز جهت حضور در مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر برگزار شد.

    به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، این جلسه جهت هماهنگی و پیش بینی در خصوص اعزام تیم های ورزشی و یا برگزاری مسابقات مختلف ایام مبارک دهه فجر  در دفتر هیات برگزار شد.

         در این جلسه رئیس، نایب رئیس، مسئول فنی، خزانه دار، مسئول روابط عمومی هیات جانبازان و معلولین استان البرز، مسئول هیات شهرستان نظرآباد و مسئول کمیته همگانی حضور داشتند.

  سعید براتی رئیس هیات در ابتدای این نشست ضمن تاکید بر لزوم فعال کردن هیات های شهرستانی گفت: جذب اسپانسر جهت تقویت مالی تیم های ورزشی در سطح شهرستان ها از الویت های دیگری است که باید با تلاش جمعی و همیاری ورزشکاران و مسئولان ورزشی استان به آن دست یابیم.

  وی افزود: در همین راستا برنامه های بخش همگانی به مناسبت این ایام به میزبانی شهرستان نظرآباد برگزار می شود که شرح جزئیات آن در روزهای آتی و طی جلسه نهایی مشخص خواهد شد.

         همچنین در این نشست مسائل ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت:

    بخش بانوان: اعزام و برگزاری مسابقه در رشته والیبال نشسته، برگزاری مسابقات در رشته تنیس روی میز و اجرای رکوردگیری رشته دو و میدانی

    بخش آقایان: برگزاری مسابقات والیبال نشسته، برگزاری مسابقات بسکتبال با ویلچر و میزبانی مرحله نهایی لیگ آن، برگزاری مسابقات تنیس روی میز و برگزاری مسابقات در برخی رشته های ورزشی مشترک با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

    بخش همگانی: اجرای گلگشت خانوادگی، پیاده روی، ویلچررانی و دارت

 

نظر شما