آقازاده: باید در برابر تصمیمات محفلی موانع بازدارنده باشد!

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۴۲۳۰
آقازاده: باید در برابر تصمیمات محفلی موانع بازدارنده باشد!
سید علی آقازاده شهردار اسبق کرج و مشاور عالی رییس سازمان گردشگری و جهانگردی کشور به خبرگزاری برنا در استان البرز گفت: مختصات جامعه البرز به گونه ای است که باید همه نخبگان، کارشناسان و موثرین در تصمیم سازی ها دخالت داشته باشند.

 

سید علی آقازاده شهردار اسبق کرج و مشاور عالی رییس سازمان گردشگری و جهانگردی کشور به خبرگزاری برنا در استان البرز گفت: مختصات جامعه البرز به گونه ای است که باید همه نخبگان، کارشناسان و موثرین در تصمیم سازی ها دخالت داشته باشند. قشری نگری، سطحی نگری و علایق جریانی و محفلی تعادل و توسعه شهری نمی آفریند! رویکردهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بازیگران جامعه البرز که در واقع باید تابعی از سیاست های کلان اجرایی کشور است باید تغییر پیدا کند. اگر در برابر تصمیم های محفلی و جریانی ،موانع بازدارنده نباشد ، امتداد تصمیمات اینچنینی در فرآیند زمان نگرش ذهنی جامعه البرز را دچار بی اعتمادی گسترده خواهد کرد.

آقازاده افزود: نباید دلمشغولی های محفلی و جریانی ما را نسبت به فرآیند حرکت اکثریت جامعه فراموش سازد که عذر این فراموشی هم مورد قبول مردم نخواهد شد .باید خود را به مردم پیوند بزنیم تا به معنی و مفهوم واقعی کلمه مورد وثوق همگانی قرار بگیریم. گاهی اوقات به دلیل شرایط محیطی واقعیت هایی برای مان ایجاد می شود که اگر خودمان محاسبه گر خویش باشیم و منصفانه به واقعیت ایجاد شده و مختصات و قواره درونی مان نظر بیفکنیم متوجه خیلی از فاصله ها خواهیم شد!

مشاور عالی رییس سازمان گردشگری و جهانگردی کشور ادامه داد: بازدهی و اثربخشی آنگاه لذت بخش است که در آوردگاه جامعه، همگان حضور داشته باشند. جامعه البرز متعلق به همه سلایق گوناگون است اما وقتی عده ای در فضای عالم بی عمل و شعار بی شعور،گفتار و رفتار عوام فریبانه را سرفصل ادبیات خود می کنند و اتفاقا نقاطی را نیز اشغال می کنند، افسوس  دارد!

سیدعلی آقازاده در پایان گفت: اگر موثرین جامعه البرز که در بیرون از فضای بازی حضور دارند و به دلایلی خودشان به خودشان نقش تماشاچی را داده اند، بتوانند کاری بکنند اما نکنند! به مردم بی وفایی کرده اند. وفای به عهد یعنی اینکه همه ما در برابر نقص و کاستی ها مسول هستیم، وفای به عهد فقط بین فرد  با فرد، یا به جریان و محفل خاصی اطلاق نمی شود، وفای به عهد به شعور و خرد همگانی جامعه نیز معنی و مفهوم پیدا می کند.پس بیاییم نسبت به مردم و آسیب هایی که در جامعه البرز وجود دارد، بی تفاوت نباشیم.خوشبختانه دولت تدبیر و امید در این راستا حرکت دارد ، پس لازم است در حمایت از واقعیت نگری و زدودن افراط و تفریط در بطن تصمیمات جامعه البرز در راستای منافع مردم حضور داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز