شمارش معکوس آغاز بکار شرکت تولیدی سیپورکس با ظرفیت کامل درالبرز

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۵:۳۹
کد خبر: ۴۱۸۱۹۴
شمارش معکوس آغاز بکار شرکت تولیدی سیپورکس با ظرفیت کامل درالبرز
فرماندار ساوجبلاغ اعلام کرد که شرکت تولیدی سیپورکس پس از سال ها توقف تولید بزودی فعالیت تولیدی خود را به صورت کامل در این شهرستان از سر خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا البرز:ابوالقاسم پالیزگیردر حاشیه بازدید محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان درمجلس شورای اسلامی از شرکت سیپورکس گفت:پس از سالها رکود فعالیتی دراین شرکت با پیگیری های مستمر توانستیم شاهد راه اندازی آزمایشی این شرکت در تولید مصالح سبک ساختمانی باشیم. وی افزود:به دنبال استقرار زیر ساخت های خدماتی هستیم تا سریع تر شاهد تحقق تولید واشتغال پایدار دراین واحد بزرگ تولیدی باشیم. نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان درمجلس شورای اسلامی هم با ابراز خرسندی از آغاز کار این شرکت تولیدی گفت: بامساعدت ازطریق مجلس وبانک در تلاش هستیم تا شرکت سیپورکس را با تمام ظرفیت فعال کنیم. محمود بهمنی با بیان اینکه تنها راه نجات کشور،راه اندازی صنایع توسط بخش خصوصی است،افزود: درهیچ جای دنیا دولت نتوانسته تاجر وصنعتگر مناسبی باشد واین کار از عهده بخش خصوصی برمی آید که امیدواریم با رفع مشکل برق وگاز بتوانیم شاهد اجرای طرح های توسعه ای ومحقق شدن خواسته مسئولان شرکت سیپورکس درافزایش نیرو انسانی باشیم. وی گفت: به صنایع غیرفعال درشهرستان ساوجبلاغ قول رفع مشکلات را داده ام تا از طریق سیستم بانکی نظارت شده به آنها کمک کنیم. مدیر مجتمع تولیدی سیپورکس گفت :از 20 روز پیش بهره برداری آزمایشی از این شرکت انجام شده که به تایید سازمان استاندارد هم رسیده است.

سوادی اظهار امیواری کرد که با اتصال انشعاب درخواستی با فعالیت 24 ساعته این شرکت به ظرفیت بالای تولید درآینده ای نزدیک برسد به طوری که شاهد صادرات 70 درصدی محصولات تولیدی به خارج از کشور باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز