بهمنی:

بانک های خارجی ملزم به رعایت قوانین پولی و بانکی ایران شوند

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۳:۰۷:۳۶
کد خبر: ۴۱۸۷۶۸
بانک های خارجی ملزم به رعایت قوانین پولی و بانکی ایران شوند
حضور بانک های خارجی می تواند به ایجاد رقابت در صنعت بانکداری و ارتقاء ارائه خدمات در این صنعت منتهی شود و قیمت تمام شده پول را کاهش می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان البرزعضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن حضور شعب بانک های خارجی در کشور گفت: حضور بانک های خارجی می تواند به ایجاد رقابت در صنعت بانکداری و ارتقاء ارائه خدمات در این صنعت منتهی شود.

محمود بهمنی در خصوص حضور شعب بانک های خارجی در کشور گفت: حضور بانک های خارجی اقدام مثبتی است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس دهم شورای اسلامی، افزود: بطور طبیعی حضور بانک های خارجی مشروط به رعایت قوانین بانکداری در جمهوری اسلامی ایران است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: باید در انعقاد تفاهنامه های همکاری با بانک های خارجی تدابیری اتخاذ شود تا کشور متضرر نشود و در این راستا باید بانک های خارجی ملزم به رعایت قوانین پولی و بانکی ایران شوند.

بهمنی گفت: حضور بانک های خارجی می تواند به ایجاد رقابت در صنعت بانکداری و ارتقاء ارائه خدمات در این صنعت منتهی شود و قیمت تمام شده پول را کاهش می دهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از مزایای حضور شعب بانک های خارجی این است که زمینه جذب سرمایه گذار خارجی را تسهیل می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز