مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری کرج خبر داد :

بیش از ۴ هزار شهروند کرجی با نکات ایمنی آشنا شدند

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۲:۵۰
کد خبر: ۴۲۱۳۰۴
بیش از ۴ هزار شهروند کرجی با نکات ایمنی آشنا شدند
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برگزاری 112 دوره آموزشی برون سازمانی توسط این نهاد در سه ماه اول سال خبر داد و افزود: در این دوره ها چهار هزار و 483 شهروند با نکات ایمنی آشنا شدند.

سهراب شهبانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه رعایت موارد ایمنی بین شهروندان از موارد مهمی است که سلامت آنان را تضمین می کند همچنین از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری می کند، سازمان در این راستا آموزش های برون سازمانی را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول تعداد مربیان آموزش دهنده در دوره های آموزش شهروندی را پنج هزار و 381 اعلام کرد و گفت: شهروندان در سنین مختلف به مدت 318 ساعت آموزش های ایمنی را فراگرفتند.
وی همچنین به برگزاری دوره های درون سازمانی (ضمن خدمت) برای پرسنل اشاره و بیان کرد: این دوره ها به منظور افزایش بازدهی نیروها و ارتقاء سطح دانش آنان در زمینه شغلی به صورت ماهانه و سالانه برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در خصوص آمار برگزاری دوره های ضمن خدمت طی سه ماه اول سال اظهار داشت: 386 نفر از پرسنل سازمان در 20 دوره آموزشی شرکت کرده و آموزش های لازم را دیدند.

شهبانی با اشاره به اینکه دوره های سه ماهه ضمن خدمت در عرض هزار و 167 ساعت برگزار شد اضافه کرد: 137 مربی برای برگزاری این دوره ها انتخاب شدند.
 

 

 

خبرنگار : امید فراغت 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز