به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج :

برنامه پایش میهمان هر شب البرزی ها می شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۴:۲۱
کد خبر: ۴۲۱۷۴۰
برنامه پایش میهمان هر شب البرزی ها می شود
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، برنامه تلویزیونی "پایش" سیمای البرز با هدف درگیر کردن مدیران شهری با معضلات شهر و ارائه راه حل هایی به منظور رفع این معضلات از سوی آنان هر شب ساعت 21 و بیست دقیقه میهمان شهروندان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، برنامه تلویزیونی "پایش" سیمای البرز با هدف درگیر کردن مدیران شهری با معضلات شهر و ارائه راه حل هایی به منظور رفع این معضلات از سوی آنان هر شب ساعت 21 و بیست دقیقه میهمان شهروندان می شود.

با توجه به اینکه امروزه شهروندان به صورت پیوسته عملکرد شهرداری ها را ارزیابی می کنند و در صورتی که این ارزیابی مثبت باشد، اعتبار و نهایت بهره وری نظام مدیریت شهری افزایش می یابد، حضور مسئولان در یک برنامه تلویزیونی و پاسخگویی آنان به مشکلات شهروندان به تحقق این مهم کمک شایانی می کند.

حرکت به سوی شهری شهروند مدار با نظام مدیریت شهری معتبر نیازمند تعامل شهروندان و مسئولان شهری است و سازمان فرهنگی با هدف ایجاد این تعامل اقدام به حضور مسئولان شهری در برنامه تلویزیونی پایش کرده است.

نظام مدیریت شهری مانند دیگر نهادها در تبادل و تعامل با جامعه و شهروندان معنا پیدا می کند و سوق مدیران و مسئولان شهری به سمت آموزش کارکنان در رعایت حقوق شهروندی از بازخوردهای این برنامه به شمار می رود.

بررسی مشکلاتی از جمله افزایش جمعیت و به تبع آن افزایش خدمات بدون صرف هزینه های اضافی و سنگین، آلودگی محیط زیست و هوا، افزایش ترافیک و ... از موضوعاتی است که در برنامه پایش مورد بحث قرار می گیرد.

 

 

خبرنگار : عارف طحان 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز