در محل موسسه تحقیقات جهاد کشاورزی برگزار شد :

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) کرج

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۱:۵۰
کد خبر: ۴۲۱۷۵۸
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) کرج
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " به نقل از سپاه استان مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) کرج در محل موسسه تحقیقات جهاد کشاورزی کرج برگزار شد. در این مراسم با شکوه که پاسداران ناحیه به همراه جمع کثیری از بسیجیان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج کرج برگزار شد پس از تلاوت قرآن کریم سرهنگ پاسدار علی خانبابایی فرمانده سابق ناحیه ضمن عرض خیر مقدم به حضار گزارشی را از عملکرد ناحیه در زمان تصدی فرماندهی خود ارایه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، به نقل از روابط عمومی سپاه استان ، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) کرج در محل موسسه تحقیقات جهاد کشاورزی کرج برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که پاسداران ناحیه به همراه جمع کثیری از بسیجیان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج کرج برگزار شد پس از تلاوت قرآن کریم سرهنگ پاسدار علی خانبابایی فرمانده سابق ناحیه ضمن عرض خیر مقدم به حضار گزارشی را از عملکرد ناحیه در زمان تصدی فرماندهی خود ارایه کرد.

 در ادامه سردار سید یوسف مولایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام سجاد(ع) که در مرکز علوم تحقیقات دامی کرج برگزار شد اظهار داشت: زمانی که سپاه تشکیل شد تمام عاشقان امام(ره) بدون هیچ گونه چشم داشتی وارد  شدند و فعالیت کردند.

وی افزود: آنچه از اول انقلاب مرسوم بوده است دادن علم مسئولیت به دیگری است و در این راستا باید قبل از به دوش گرفتن این علم، ارزش، ویژگی و خاصیت آن در نظر گرفته شود.

جانشین فرمانده سپاه البرز گفت: شخصی که در سپاه مسئولیت می گیرد باید در نگهداری آن و به ثمر رساندن و شکوفاسازی آن تمام تلاش خود را استفاده کند.

وی با بیان اینکه انقلاب هایی مثل انقلاب فرانسه و انقلاب کبیر روسیه جنبش بوده و تحول ایجاد کردند گفت: به اذعان غربی ها هیج کدام از انقلاب ها به اندازه اسلام قوی نبوده است.

سردار مولایی تصریح کرد: امروزه دیگر امریکا، روسیه را دشمن درجه یک خود فرض نمی کند بلکه با توجه به اینکه انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده ای پیدا کرده تمام معادلات را برهم زده است.

وی گفت: امروزه انقلاب اسلامی یک تفکر است و به یک مکتب تبدیل شده است، تفکری که منبعث از یک مکتب است و اکنون که دشمن بغض و کینه دارد به وسیله همین مورد جمع شدنی است.

وی با اشاره به اینکه امریکا یی ها تمامی مناسبات دیپلماسی را کنار گذاشته است عنوان کرد: حاضر شدند حیثیت خود را کف دست گرفته و به خیابان بیایند ولی با انقلاب اسلامی از رو بازی کند.

جانشین فرمانده سپاه البرز گفت: هنوز اسلام زنده است و پاسداری می کند به طوریکه در کنگره امریکا یک سناتور امریکایی می گوید با اسلام این چنین باید رفتار کرد یک حرکت غیر عادی است.

 در ادامه مراسم دو تن از فرزندان شهداء مدافع حرم "شهید کارگر برزی" هدیه معنوی  که شامل پرچم متبرک به حرم حضرت زینب (س) بود را به سرهنگ پاسدار خانبابایی اهداء نمودند که در این بخش مراسم شور و حال معنوی ویژه ای بوجود آمد و خانواده های شهداء مدافع حرم مراتب تشکر خود را از برادر خانبابایی ابراز نمودند.

براساس این گزارش، ضمن قرائت حکم فرماندهی جدید ناحیه، برادر پاسدار مجید زنجانی مفتخر به دریافت این حکم از سردار مولایی جانشین سپاه استان البرز گردید و به عنوان فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) کرج معرفی شد.

مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ،پخش کلیپ و شعرخوانی توسط دختر شهید مدافع حرم پاسدار کاظمی از برنامه های جنبی این مراسم یا شکوه بود.

 

خبرنگار : عارف طحان 

نظر شما