نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی :

ضرورت حمایت از حق و حقوق کسبه و اصناف

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۹:۵۴
کد خبر: ۴۲۲۶۰۷
ضرورت حمایت از حق و حقوق کسبه و اصناف
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " نماینده مردم کرج،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: رکود اقتصادی در سال های گذشته باعث شده که کسبه و اصناف امروز در رکود بسر ببرند و با مشکلات بسیاری دست به گریبان باشند که باید از حق و حقوق آنها دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، عزیز اکبریان روز پنجشنبه در همایش اصناف که در تالار مهر و ماه مشکین دشت فردیس برگزار شد، افزود: شهرستان تازه تاسیس فردیس توانست اتاق اصناف خود را راه اندازی وامورات مردم را تسهیل کند. 
وی ادامه داد: کمک مالی اصناف باشید در وضعیتی که بازار در رکود بسر می برد و دولت قول داده از این وضعیت بحران عبور کنیم و مجلس نیز دولت تدبیر را کمک خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: تدابیر ویژه ای اتخاذ شود تا رکود حاکم بر بازار به سمت رونق اقتصادی پیش رود و سرمایه های ساکت با اطمینان و امید به چرخه تولید و توزیع ورود یابند.
اکبریان گفت: باید دست به دست هم بدهیم تا آستانه تحمل بازاریان و کسبه ها را بالا ببریم بعضی از مراجع و سازمانها در بحش مالیات ،بیمه و بانک به کسبه ها و اصناف فشار می آورند ما نیز به آنها فشار می آوریم که به اصناف فرصت بدهند با توجه به شرایط کشور کسبه و اصناف نیز حق دارند باید کمک کنیم تا از این بحران عبور کنند.
وی با اشاره به اینکه اصناف، حلقه پیوند اقتصادی و فرهنگی جامعه هستند ، اظهار کرد: اصناف و بازاریان باید تلاش کنند تا با کمک دولت بر مشکلات فائق آمده شاهد رونق بازار باشیم .
وی با بیان اینکه اصناف دارای پتانسیل عظیمی در بخش تولید، توزیع، اشتغال، صادرات و خدمات هستند، گفت: اگر این پتانسیل ‌ها با بسترهای مناسب ساماندهی شوند، اصناف می ‌توانند هم در ایجاد اشتغال و خودکفایی و هم در توسعه صادرات کشور رشد خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز