با حضور فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ ،

همایش طرح مودت سپاه ناحیه ساوجبلاغ برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۶:۲۶
کد خبر: ۴۲۶۶۵۱
همایش طرح مودت سپاه ناحیه ساوجبلاغ برگزار شد
همایش طرح مودت سپاه ناحیه ساوجبلاغ با هدف ایجاد انس و الفت،تقویت روحیه نشاط ومعنویت و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، همایش طرح مودت سپاه ناحیه ساوجبلاغ با حضور سرهنگ پاسدار علی لشگری فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ، فرماندهان محترم حوزه ها و پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه  به همراه خانواده هایشان در تالار سیمرغ برگزار شد.

سخنران این مراسم سرهنگ پاسدار علی لشگری ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات و عرض خیر مقدم خدمت حاضرین نفوذ را به سه دسته تقسیم کرد و اظهارداشت:

1- نفوذ در دستگاه محاسباتی مسئولین 2- تهدید مسئولان و ترساندن آنها از آینده 3- امر به فحشاء و منکرات

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ همچنین با اشاره به صحبت وزیر اسبق امور خارجه آمریکا خانم هیلاری کیلینتون بیان کرد: که ما(آمریکا) با این کار می توانیم در جهان نفوذ کنیم.

سرهنگ لشگری عنوان کرد: دو وظیفه خطیر بر عهده ماست یکی این که از کانون خانواده خودمان صیانت و حفاظت کنیم و دوم این که بر امر اصلاح جامعه تلاش و کوشش کنیم،زیرا هدف دشمن تخریب بنیان خانواده است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: زمانی گفتمان درون خانواده ها 3 ساعت بود ولی امروز این مدت به17 دقیقه کاهش پیدا کرده است.

وی عوامل تحقق اصلاح جامعه را در احیا فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی ، ترویج وتعمیق فرهنگ دینی و ارزشی ایثار و شهادت دانست.

در پایان این مراسم با ضیافت افطاری از حاضرین پذیرایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز