نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد استان البرز

وادی خیل: تلاش در جهت فرهنگ سازی، نقطه ی مشترک حوزه ورزش و حوزه جوانان است

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۳:۳۸
کد خبر: ۴۲۷۱۷۶
وادی خیل: تلاش در جهت فرهنگ سازی، نقطه ی مشترک حوزه ورزش و حوزه جوانان است
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد، تلاش در جهت فرهنگ سازی را نقطه ی مشترک حوزه ورزش و حوزه جوانان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با حضور در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: حقیقتا فعالیت سمن های البرز که در کشور نیز نمود بارزی پیدا کرده و شهره شده است، قابل تقدیر و تجلیل می باشد.

وی افزود: کسب رتبه برتر معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل در کشور طی 3 سال پیاپی که قطعا بخش قابل توجهی از آن به جهت تلاش های شما بدست آمده، بزرگترین دلیل بر تلاش های اثر گذار سازمان های مردم نهاد البرز است.

وادی خیل با بیان این که "فعالیت سمن ها در ورزش نیز می تواند مهم و موثر باشد"، گفت: حوزه ورزش و حوزه جوانان اهداف مشترکی دارند که مهم ترین آن فرهنگ سازی در جهت داشتن جامعه ای خوب و سالم است و با همکاری می توانیم در این جهت گام های موثرتری برداریم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مباحث آموزشی عنوان کرد: آموزش صحیح و اهمیت دادن به این مسئله می تواند مسیر فرهنگ سازی را تسهیل و تسریع کرده و اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در جهت ارتقای سلامت روحی و جسمی زندگی افراد جامعه را میسر سازد.

معاون توسعه امور ورزش با اشاره به الگو شدن برخی از فعالیت ها و برنامه های سمن های البرز برای دیگر استان های کشور، خاطر نشان کرد: کار کردن در سازمان های مردم نهاد نسبت به فعالیت در هیئت های ورزشی نیز عشق و علاقه ی بیشتری می خواهد، چرا که هیئت ها حدود 40 سال است که راه اندازی شده اما تنها چند سال از تاسیس سازمان های مردم نهاد می گذرد و در این راه هنوز سختی های متعددی وجود دارد.

وی در پایان تصریح کرد: با دید مثبتی که مدیرکل ورزش و جوانان نسبت به حوزه جوانان و سازمان های مردم نهاد دارد، امیدواریم در این عرصه همچون گذشته و حتی بیش از آن شاهد موفقیت ها و دستاورهای قابل توجهی باشیم.

 

نظر شما