رئیس هیئت تکواندو استان البرز در گفتگو با برنا خبر داد :

مسابقات تکواندو گرامیداشت مدافعان حرم در پاییز برگزار خواهد شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۵:۵۹
کد خبر: ۴۲۸۰۵۰
مسابقات تکواندو گرامیداشت مدافعان حرم در پاییز برگزار خواهد شد
رئیس هیئت تکواندو استان البرز گفت: مسابقات قهرمانی تکواندو در سطح باشگاه‌ ها در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سالجاری با عنوان گرامیداشت شهدای مدافع حرم در البرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز" ، محمد نوذری با اشاره به اینکه هیئت تکواندو استان البرز به عنوان هیئت نمونه در فدراسیون تکواندو انتخاب شده است، اظهار داشت: هیئت تکواندو استان البرز برای سومین سال متوالی از بین بهترین هیئت‌های تکواندو در سطح کشور به عنوان هیئت نمونه انتخاب شده است.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز با بیان اینکه این افتخار در حضور تکواندوکاران قوی تهران با ۶۷ هزار تکواندوکار و ۳۸ هزار نفر از تکواندوکاران استان اصفهان رقم خورده است، افزود: استان البرز با ۲۶ هزار نفر تکواندوکار برای سومین سال متوالی موفق به کسب این عنوان شده‌ که این امر نشان دهنده ارتقاء سطح استان البرز در زمینه ورزش تکواندو و دارا بودن مربیان خوب در این استان است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاهی تکواندو در سطح باشگاه‌ها در استان البرز، گفت: در سال جاری در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان با عنوان گرامیداشت شهدای مدافع حرم البرز این مسابقات برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، نوذری با بیان اینکه در حال حاضر تیم‌های تکواندوکار خردسالان، نونهالان و نوجوانان استان البرز نزدیک به ۲ ماه است که در اردو، خود را برای مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌کنند، افزود: استان البرز در دو سال پیاپی سال‌های ۹۴ و ۹۵ از سکوی قهرمانی کشور پایین نیامده است که خود این امر نشان‌دهنده رکوردی برای استان البرز است.

وی با اشاره به اینکه تکواندو استان البرز یک درصد از کل جمعیت استان را دارا است، گفت: ۵۰ درصد از تکواندوکاران اعزامی به ریو را تکواندوکاران البرزی تشکیل می‌دهند و یک مربی نیز از استان البرز به این المپیک اعزام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز