با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ،

اولین جلسه شورای عالی ورزش فردیس در سال ۹۵ برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۵:۲۷
کد خبر: ۴۲۸۰۶۵
اولین جلسه شورای عالی ورزش فردیس در سال ۹۵ برگزار شد
اولین جلسه شورای عالی ورزش شهرستان فردیس با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز "،  اولین جلسه شورای عالی ورزش شهرستان فردیس با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

درابتدای این جلسه رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس گفت: برای اجرای برنامه های ورزشی در این شهرستان پرجمعیت با مشکلات متعددی مواجه هستیم و و تنها منبع درآمد این اداره ازمحل بودجه دریافتی هیات های ورزشی مستقر در شهرستان فردیس است.

 

محبی با اشاره به برگزاری ورزش صبحگاهی توسط مربی ورزش هر روز در شش بوستان شهرستان فردیس گفت: اداره ورزش و جوانان فردیس به رغم محدودیت ها توانست مسابقات کشوری، استانی و مسابقات مختلف محلی را برگزار کند.

وی افزود: لازم است برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرستان فردیس با هماهنگی مدیران مناطق 3 و 10 شهرداری کرج زمان هایی برای استفاده رایگان از استخر در نظر گرفته شود.

در ادامه دکتر محمدرضا فلاح نژاد معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان گفت : فردیس از لحاظ سرانه های ورزشی به‌عنوان یکی از فقیرترین شهرستانهای کشور محسوب می شود و دستگاههای مختلف باید تلاش کنند تا این محرومیت رفع شود.

وی افزود: فردیس دارای استعدادها و پتانسیل های بالایی در بخش ورزش در رشته های مختلف است و در صورت برنامه ریزی درست و اصولی و هدایت نوجوانان و جوانان می توان قهرمانان بزرگی را در عرصه ورزش پرورش داد.

فلاح نژاد با بیان این که سال گذشته اعتباری برای اداره ورزش وجوانان فردیس تعلق نگرفت و هیئت های ورزشی این شهرستان وضعیت مالی مناسبی ندارند اظهار کرد: دستگاهها با هم افزایی تلاش کنند تا قدم های موثری برای پیشرفت ورزش شهرستان برداشته شود، همچنین از قهرمانان ورزشکار و مدال آور باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار بگیرند.

همچنین سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان البرز با تاکید بر لزوم استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی برای اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان گفت: دولت در این برهه زمانی با مشکلات مالی مواجه است که ورزش نیز از این قضیه مستثنی نیست، تمام دستگاه ها باید کمک کنند تا این پروژه ها تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: طبق مصوبه وزارتخانه و سازمان مدیریت باید پروژه های ورزشی به بخش خصوصی واگذار شود.

عفراتی جایگاه ورزش استان البرز را بالاتر از وضعیت کنونی دانست و عنوان کرد: برای رسیدن به اهداف ورزش و جوانان و تسریع و تسهیل در روند توسعه ای آن می بایست توجه ویزه ای به استعدادها و پتانسیل های موجود در استان داشت.

وی به پروژه نیمه تمام ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج اشاره کرد و گفت: ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب نیاز اساسی استان البرز است و در صورت تخصیص اعتبار لازم تا اواسط سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

امیر عفراتی افزود: تمامی دستگاههای باید توان خود را تجمیع و در بهبود ورزش شهرستان و به تبع آن استان است یاری و مساعدت دهند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به این که اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس چارت سازمانی ندارد و به صورت غیررسمی فعالیت می کند در تلاش هستیم تا با پشتیبانی اداره کل چارت سازمانی این اداره نیز آماده شود.

 

 

خبرنگار : عارف طحان 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز