رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد :

اکران همزمان سه فیلم سینمایـی جدید در مجتمع سینمایی امام علی(ع) شهر هــشتــگرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۲۹۶۷۵
اکران همزمان سه فیلم سینمایـی جدید در مجتمع سینمایی امام علی(ع) شهر هــشتــگرد
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، سه فیلم روز کشور در مجتمع سینمایی امام علی(ع) هشتگرد اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، حسین زودبین رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: برنامه های متنوعی در طرح های اوقات فراغت تابستان توسط این اداره برنامه ریزی گردیده و در حال اجراست که یکی از بهترین آنها برنامه ریزی برای اکران فیلم های روز کشور در مجتمع سینمایی امام علی (ع) شهر هشتگرد می باشد.

 زودبین یادآور شد: این سینما با حمایت ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهر راه اندازی گردید و از زمان فعالیت فیلم های محمد رسول الله، شاهزاده روم، من سالوادور نیستم به اکران عمومی درآمدند . اکنون نیز به مناسبت عید سعید فطر فیلم دختر ساخته رضا میرکریمی، رسوایی٢ مسعود ده نمکی، و بارکد مصطفی کیایی در حال اکران همزمان است. 
زودبین خاطرنشان کرد: فیلم های ایستاده در غبار، امکان مینا و دراکولا فیلم های بعدی و در نوبت اکران این مجتمع سینمایی است.
وی در پایان اظهار داشت کرد: تا سال ٩٤ شهرستان ساوجبلاغ فاقد سینما بود و با راه اندازی این سینما چندین هزار نفر از مردم شهرستان به تماشای فیلم های مختلف نشستند و این سینما هدیه دولت محترم تدبیر و امید به مردم شهرستان ساوجبلاغ و در راستای تحقق شعار عدالت فرهنگی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 
خبرنگار : پوریا سلیمی
نظر شما