مدیر سیاسی و انتخابات استانداری البرز خبر داد :

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز پس از اعلام استعفا به مسافرت رفته و هنوز بازنگشته است

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۸:۱۹
کد خبر: ۴۳۰۴۲۰
معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز پس از اعلام استعفا به مسافرت رفته و هنوز بازنگشته است
به گزارش خبرگزاری برنا " ، با وجود اینکه دو هفته از اعلام خبر استعفای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گذشته، اما هنوز هیچ واکنشی از سوی استاندار البرز مبنی بر رد این خبر، یا تایید و معرفی معاون سیاسی و امنیتی جدید مشاهده نشده است

با وجود اینکه دو هفته از اعلام خبر استعفای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گذشته، اما هنوز هیچ واکنشی از سوی استاندار البرز مبنی بر رد این خبر، یا تایید و معرفی معاون سیاسی و امنیتی جدید مشاهده نشده است.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، توکل لطفی،مدیر سیاسی و انتخابات استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز ، در پاسخ به اینکه استعفای حجت الله ملاصالحی در چه وضعیتی قرار دارد گفت: معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز پس از اعلام استعفا به مسافرت رفته و هنوز بازنگشته است.
وی در پاسخ به اینکه آیا این عدم بازگشت می‌تواند به معنای تایید استعفا از سوی استاندار تلقی شود، گفت: تاکنون استاندار تصمیمی برای جایگزینی وی نداشته اما عدم بازگشت ملاصالحی به استانداری می‌تواند به معنای موافقت با استعفای وی از سوی استاندار باشد.
شایان ذکر است پیش از این استاندار البرز در گفت و گو با ایسنا تصمیم گیری در خصوص استعفای ملاصالحی را به زمان بازگشت وی موکول کرده بود. 
گفتنی است حجت الله ملاصالحی از مرداد ماه 93 با حکم وزیر کشور به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز منصوب و هفتم تیر ماه سال جاری استعفای وی از این سمت اعلام شد.

 

نظر شما