مشاور مدیرکل و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج خبر داد:

مجوز نمایش “مهربانی هست سیب هست “باطل و اجرای نمایش در استان به طور کلی لغو شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۱:۰۲
کد خبر: ۴۳۰۶۸۴
مجوز نمایش “مهربانی هست سیب هست “باطل و اجرای نمایش در استان به طور کلی لغو شد
مهدی ابدالی گفت: مجوز نمایش مهربانی هست سیب هست از سوی معاونت هنری سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز صادر شده بود و به اداره کرج فرستاده شده؛ روز جمعه ۱۸ تیرماه با پیگیری های مدیر کل باطل و اجرای نمایش به طور کلی لغو شد.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز "، مهدی ابدالی مشاور مدیرکل و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج گفت : مجوز نمایش مهربانی هست سیب هست از سوی معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز صادر شده بود و به اداره کرج فرستاده شده و اداره کرج هم برابر روش نسبت به صدور مجوز اقدام نموده بود .
وی ادامه  داد: روز جمعه ۱۸ تیرماه مدیر کل در جریان صدور چنین مجوزی از سوی معاونت هنری سینمایی اداره کل قرار می گیرند و پیگیری می کنند چگونه مجوز بدون نظر نهایی ایشان صادر شده است ،همان روز ایشان دستور لغو مجوز را به معاونت هنری سینمایی و اداره کرج ابلاغ کردند و ضمن تذکر جدی خواستار رسیدگی موضوع شدند .
ابدالی تاکید کرد: پیرو دستور اکید مدیر کل بلافاصله مجوز صادره لغو و ابطال گردید و مراتب به کارگردان اعلام شد .
وی عنوان کرد: مدیر کل در جلسات متعدد در رابطه با چنین موضوعاتی تذکر داده بودند و این ناهماهنگی را به هیچ وجه توجیه پذیر ندانستند .
ابدالی در پایان خاطر نشان کرد: ایشان در جلسه ای از حساسیت مسئولین استان ، اهالی رسانه و عموم شهروندان در این رابطه تشکر نمودند و عنوان نمودند با اصلاح روند صدور مجوز ها دیگر شاهد چنین ناهماهنگی نخواهیم بود .
 
 

 

نظر شما