کمتر از یکسال تا انتخابات شورای شهر کـرج !

سونـــامی تغیــیرات یک شبه در ارکان شهــرداری کـــرج کلید خورد !

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۵:۰۰
کد خبر: ۴۳۱۳۴۸
سونـــامی تغیــیرات یک شبه در ارکان شهــرداری کـــرج کلید خورد !
به گزارش خبرگزاری برنا " ، شهردار کلانشهر کرج در نشست شورای برنامه ریزی تیر ماه سال 95 این شهرداری تغییرات گسترده ای در حوزه مدیریت شهری کرج ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز و به نقل از صداوسیما ، علی ترکاشوند شهردار کرج؛ علیرضا کیان را به سمت مدیر منطقه 1، شهرام وارسته مدیر منطقه 2، مهدی فاطمی مدیر منطقه 3  و امیر حسین کاظمینی را به عنوان مدیر منطقه 4 منصوب کرد.

همچنین علی سلطانی مقدم به عنوان مدیر منطقه 6، سید رضا فیض مدیر منطقه 7، محمدرضا سیفی مدیر منطقه 8 و عزیز صدرنژاد، مدیر منطقه 9، حسین شریف کاظمی، مدیر منطقه 11 و ربی سعادت مدیر منطقه 12  معرفی شدند.

در ادامه جا به جایی های مدیران شهرداری کرج، شهردار این کلانشهر مجید کمالی نژاد را به سمت مدیر کل سرمایه های انسانی ،مصطفی خدابین را به عنوان مدیر کل املاک و مستغلات، احمدرضا خلوصی را به عنوان مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی، محمد یساولی را به عنوان مدیر عامل سازمان آرامستانها و حسین عطائی  را نیز به عنوان مدیر عامل سازمان زیباسازی معرفی کرد.

بنابراین گزارش در جریان این تغییرات بهروز ورمحمدی بر کرسی مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار نشست و الهام باقری به عنوان مدیر کل مطالعات و بررسی ترافیک شهری، محمد تقی عبداللهی، مشاور عالی شهردار در تملکات و آزادسازی پروژه بزرگراه شمالی و غلام رضوانی، مدیر کل امور ایمنی و ترافیک منصوب شدند.

حسین سعیدی سیرائی نیز از این پس در جایگاه مدیر کل تشکیلات و بهبود روش های شهرداری این کلانشهر خدمت می کند

شهردار کرج گفت: این تغییرات و جابه جایی ها باعث رشد و شکل گیری تفکرات نو و جدید در شهرداری کرج خواهد شد و رشد و بالندگی مدیران، کارکنان و بروز خلاقیت های درون سازمانی را به همراه دارد که در نتیجه زمینه ساز رشد و بالندگی مدیران و ارتقاء عملکرد سازمانها می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز