تقدیر از خدمات بهزیستی در شهرستان ساوجبلاغ

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۵:۲۵
کد خبر: ۴۳۲۲۶۰
تقدیر از خدمات بهزیستی در شهرستان ساوجبلاغ
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ روز شنبه به همراه مدیر کل بهزیستی استان البرز با حضور در شهرک مهدی آباد ضمن افتتاح نخستین واحد مهد کودک این منطقه از خدمات بهزیستی در این شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان البرز، ابوالقاسم پالیزگیر با تبریک هفته بهزیستی ، از خدمات و تلاش های مجموعه بهزیستی شهرستان تقدیر و تشکر کرد و در خصوص اهمیت وظایف بهزیستی در کلیه حوزه های اجتماعی،توانبخشی،فرهنگی و پیشگیری مطالبی را عنوان کرد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت : در آموزه های دینی کمک و یاری رساندن به هم نوع به عنوان یک وظیفه دینی و انسانی همواره مورد تاکید قرار گرفته و خدمت در بهزیستی به لحاظ اخلاقی بسیار با ارزش و برجسته است.
وی با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی که خدمات دریافت میکنند طیف وسیعی از جامعه را در گروههای مختلف سنی از کودکان تا سالمندان دربر می گیرد؛ تصریح کرد : یکی از وظایف مهم بهزیستی مدیریت بخش زیربنایی آموزش جامعه در مهد کودک های زیر نظر این نهاد است ؛ که می تواند تاثیر بسیار شگرفی در شکل گیری شخصیت این افراد و نیز آینده آنان در اجتماع داشته باشد.
پالیزگیر بر ضرورت توجه به معلولان و جامعه هدف بهزیستی و نیز تکریم و حمایت مادی ومعنوی از این افراد تاکید کرد و افزود : باید با بازبینی عملکرد و بروز رسانی خدمات ارائه شده، بستر لازم را برای افزایش کیفیت زندگی در گروههای هدف فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهمی که بایستی در بهزیستی مورد توجه جدی قرار گیرد نیل به سمت خودکفایی و ایجاد فضای امن اقتصادی و فرهنگی برای جامعه هدف است؛ خاطر نشان ساخت : باید با سازماندهی و برنامه ریزی مناسب زمینه ایجاد اشتغال و کار فرهنگی در جهت خودکفایی و بازگشت دوباره گروههای آسیب پذیر به جامعه فراهم شود و این مهم نیازمند کمک مددکاران و مشاوران و عزم و پشتکار مددجویان این نهاد نیز می باشد.
فرماندار ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود بر مهیا نمودن و مناسب سازی فضا و مبلمان شهری برای بهره مندی افراد معلول جامعه از امکانات و شرایط عادی زندگی تاکید کرد و افزود : در این راستا در کمیته مناسب سازی شهرستان تصمیمات مناسبی اتخاذ شده و دستگاه ها و ارگان های مرتبط باید با جدیت در جهت رفاه حال این افراد اقدامات موثری انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز