به همت حوزه هنری البرز:

سلسله نشست عصر شعر البرز برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۳۲۶۸۷
سلسله نشست عصر شعر البرز برگزار می شود
سلسله نشست های ویژه شعر آزاد با عنوان «عصر شعر البرز» با حضور رشید کاکاوند سه شنبه 29 تیر ماه ساعت 16 در حوزه هنری البرز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، سلسله نشست های ویژه شعر آزاد با عنوان «عصر شعر البرز» با حضور رشید کاکاوند توسط دفتر آفرینشهای ادبی حوزه هنری البرز برگزار می گردد.

خسرو عباسی مدیر دفتر آفرینشهای ادبی حوزه هنری البرز ضمن اعلام این خبر به برنا البرز گفت: دفتر ادبیات تلاش دارد با برگزاری این جلسات با رویکرد بررسی ونقد اشعار شاعران جوان البرزی به ارتقای سطح کیفی اشعار و ترانه های سروده شده کمک کند.

وی ادامه داد: در این نشست شاعران البرزی اشعار خود را ارائه کرده و این اشعار باحضور دکتر رشید کاکاوند، شاعر و استاد دانشگاه، مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت. در این جلسات گونه ها ی مختلف شعر در قالب های کلاسیک، اشعار نیمایی، سپید، ترانه و تصنیف های سروده شده شعرای استان البرز مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است سلسله نشست های «عصر شعر البرز» تا پایان سال به شکل یک هفته در میان روزهای سه شنبه (هر ماه دو جلسه) در حوزه هنری البرز برگزار می گردد. افتتاحیه  این برنامه روز سه شنبه  29 تیرماه ساعت 16الی 18 می باشد. از همه شاعران و اهالی ادب و هنر جهت شرکت در این نشست های ادبی دعوت به عمل می آید؛ ضمناً حضور برای همه علاقمندان به شعر و ادب فارسی آزاد است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز