از سوی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج ؛

دفاتر خدمات مهندسی شهر ارزیابی و شناسایی می شوند

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۸:۴۵
کد خبر: ۴۳۳۴۳۰
دفاتر خدمات مهندسی شهر ارزیابی و شناسایی می شوند
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از انتشار فراخوانی به منظور ارزیابی و شناسایی دفاتر خدمات مهندسی شهر کرج خبر داد و بیان داشت: این اقدام در چند مرحله صورت می گیرد که شناسایی و ارزیابی دفاتر خدمات مهندسی از طریق انتشار فراخوان در مرحله نخست آن قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، احدالله احمدی پرگو این خبر را بیان کرد وگفت: شهرداری کرج در راستای اجرای ماده 7 مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر ایجاد هماهنگی صدور پروانه گواهی عدم خلاف و پایانکار ساختمان میان همه شهرداری های کشور، نسبت به ارزیابی و شناسایی دفاتر خدمات مهندسی شهر اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب و تایید دفاتر خدمات مهندسی مطابق با آیین نامه اجرایی توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج انجام می شود.

به گفته احمدی پرگو، طبق این فراخوان، متقاضیان باید اسناد مربوط به دفاتر خود را از روز شنبه 26 تیرماه تا سوم مردادماه به نشانی: کرج، بلوار بلال، ساختمان مرکزی شهرداری کرج، طبقه هفتم، اداره امور پیمان ها و قراردادها ارسال نمایند.

این مسئول اضافه کرد: تاریخ تحویل اسناد یاد شده تا روز یکشنبه 17 مردادماه و محل تحویل آن دبیرخانه شهرداری کرج می باشد.

وی نحوه دریافت اسناد استعلام و هزینه آن را نیز اعلام کرد و افزود: نمایندگان شرکت کنندگان باید با در دست داشتن معرفی نامه کتبی و رسمی در روزهای یاد شده، به نشانی یاد شده مراجعه کرده و با پرداخت مبلغ 500 هزار ریال نسبت به خرید اسناد ارزیابی توان اجرای کار اقدام نمایند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج، حداقل امتیاز متقاضیان برای رسیدن به مرحله بعدی را دریافت امتیاز 20 عنوان کرد.

احمدی پرگو، شماره تماس و نشانی پایگاه اطلاع رسانی برای پاسخگویی به ابهامات شهروندان در این خصوص را نیز بیان کرد و گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 35892480-35892443 و 35892430 تماس بگیرند یا به سایت www.karaj.ir  مراجعه کنند.

 

نظر شما