دیدار اصحاب فرنگ و هنر شهرستان با دادستان شهرستان ساوجبلاغ

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۱:۳۳
کد خبر: ۴۳۹۳۳۹
دیدار اصحاب فرنگ و هنر شهرستان با دادستان شهرستان ساوجبلاغ
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ساوجبلاغ با دادستان این شهر دیدار کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، حسین زودبین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ گفت : در جلسه دیدار با دادستان محترم شهرستان، جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر به تشریح وضعیت فرهنگی اجتماعی شهرستان پرداختند.
 
در این دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساوجبلاغ ضمن ابراز خرسندی از حسن انتخاب دادستان محترم خاطرنشان کرد: راهکار حل همه مسائل اقتصادی سیاسی امنیتی و قضایی چیزی جز پرداختن و اهتمام ویژه به مسائل فرهنگی و هنری نیست.  وی یادآور شد که اگر دادگاه های ما شلوغ است و اگر زندان های ما پر است علتش این است که به حوزه فرهنگ بی توجهی و بی مهری کرده ایم. هرچقدر در حوزه فرهنگ کم کاری کنیم و سرمایه گذاری نکنیم چندین برابر آنرا باید در حوزه های امنیتی قضایی اقتصادی هزینه بدهیم.
 
زودبین ابراز امیدواری کرد: باتوجه به حسن نظر و ذهن روشنی که جناب دادستان ساوجبلاغ نسبت به مسائل فرهنگی هنری دارند و تاکید ایشان به اینکه همه امور باید پیوست فرهنگی داشته باشند افق روشنی را در آینده فرهنگ و هنر شهرستان با همکاری متقابل داشته باشیم.
 
حسین زودبین در پایان تاکید کرد :جامعه فرهنگی و هنری و رسانه ای شهرستان آمادگی دارد تا با انجام برنامه های فرهنگی و هنری و رسانه ای دادستانی را در کاهش جرایم و ایجاد امنیت بیشتر یاری رساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز