مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج :

فرصت های درآمدزایی در سازمان زیباسازی تقویت شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۷:۱۰
کد خبر: ۴۳۹۳۶۱
فرصت های درآمدزایی در سازمان زیباسازی تقویت شود
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با اشاره به اینکه درآمد زایی و بهره وری مطلوب از آن نقش بسزایی در ایجاد سرمایه های پایدار دارد، تاکید کرد: فرصت های درآمدزایی در سازمان زیباسازی تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، حسین عطایی در اولین جلسه کمیته درآمدی سازمان زیباسازی در سال جاری با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش های مختلف باید با رویکرد درآمدزایی پایدار صورت گیرد، اظهار داشت: خوشبختانه تا کنون سازمان زیباسازی در این زمینه موفق عمل کرده است.

این مسئول، اکران های تبلیغاتی را یکی از روش های درآمد زایی برای سازمان زیباسازی ذکر و عنوان کرد: با توجه به اینکه افزایش خدمات دهی به شهروندان در گرو درآمد زایی و صرف هزینه برای پروژه های کلان زیباسازی به شمار می رود، پرداخت به موقع هزینه های جاری توسط پیمانکاران به منظور اکران های تبلیغاتی امری ضروری است.

وی در تشریح جرائم جهت عدم پرداخت به موقع معوقات پیمانکاران به سازمان اظهار داشت: در صورت عدم پرداخت بدهی سازمان زیباسازی اقدام به جمع آوری اکران های تبلیغاتی خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج اهمیت رعایت ضوابط و مقررات قانونی در انعقاد قراردادهای پیمانکاران با سازمان را یادآور شد و خاطر نشان کرد: با پیمانکارانی که مطابق ضوابط و مقررات اقدام نمی کنند برخورد قانونی می شود و هیچ قصوری در مورد عدم رعایت ضوابط قید شده پذیرفته نیست.

عطایی در پایان افزود آن دسته از پیمانکارانی که نقض بند  قرارداد می کنند و به سازمان بدهکار هستند نمی توانند در مزایده ها و مناقصات بعدی شرکت نمایند و به لیست سیاه وپیمانکاران بدهکار به سازمان می باشند.

 

نظر شما