با تأسی از وصیت نامه شهید مجید سلمانیان؛

طرح فرهنگی « باشهدا تا شهدا » در مشکین دشت راه اندازی شد

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۳۹۳۷۰
طرح فرهنگی « باشهدا تا شهدا » در مشکین دشت راه اندازی شد
به گزارش برنا "، طرح فرهنگی " با شهدا تا شهدا" به همت پایگاه بسیج شهیدان هدایتکار مشکین دشت برای نخستین بار در این شهر اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، مصطفی قاسمی عضو شورای فرهنگی پایگاه شهیدان هدایتکار گفت: ایده اولیه این طرح براساس مطالعه وصیت نامه اولین شهید مدافع حرم مشکین دشت ایجاد شده است.

وی افزود: شهید مجید سلمانیان در بخشی از وصیت خود خطاب به خوانندگان نوشته است، اگر قرار است نذری کنید از این پس نذر گناه نکردن را وارد زندگیتان کنید.

قاسمی ادامه داد: جامه عمل پوشاندن به وصیت این شهید مدافع حرم و بسط آن در سطح شهر، به عنوان هدف نهایی طرح " با شهدا تا شهدا " تعیین شده است.

عضو شورای فرهنگی پایگاه شهیدان هدایتکار اظهار کرد: طرح "با شهدا تا شهدا" با استعانت از رئیس مکتب شیعه در شب شهادت ایشان در مشکین دشت اجرایی شد و بنا است این طرح به صورت هفتگی ادامه پیدا کند.

وی در خصوص جزئیات طرح با شهدا تا شهدا نیز گفت: انس با شهدا و آشنایی با منش و رفتار آنها از مبانی این طرح بشمار می رود و بنا است در جریان این طرح هر هفته، به نام یکی از شهدای مشکین دشت نامگذاری شود و شهروندان در قالب این طرح  به دیدار خانواده شهدا بروند.

قاسمی افزود: اجرای این طرح در شامگاه روز جمعه(8 مرداد)، با دیدار از خانواده  اولین شهید مدافع حرم مشکین دشت(شهید سلمانیان)، آغاز شد.

عضو شورای فرهنگی پایگاه شهیدان هدایتکار مشکین دشت در ادامه تصریح کرد: بی شک اجرای طرح با شهدا تا شهدا برکات بسیاری را متوجه شهر مشکین دشت خواهد کرد و امیدواریم این طرح در راستای ارج نهادن به آرمان شهدا در سطح کل کشور اجرایی شود.

نظر شما