گفتگو با نویسنده و کارگردان نمایش در حال اجرا :

اجرای نمایش کمدی کودک ”میشی و درسهای جنگل” در کرج/ بیان بایدها و نبایدهای تربیتی کودکان با زبان تئاتر

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۴۰۳۷۴
اجرای نمایش کمدی کودک ”میشی و درسهای جنگل” در کرج/ بیان بایدها و نبایدهای تربیتی کودکان با زبان تئاتر
اجرای نمایش کودک کمدی موزیکال “میشی و درسهای جنگل” از 13 مرداد لغایت 10 شهریور در سالن مهردستان نیل کرج روی صحنه می رود

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، اجرای نمایش کودک کمدی موزیکال “میشی و درسهای جنگل”  از 13 مرداد لغایت 10 شهریور در سالن مهردستان نیل کرج روی صحنه می رود.

حمیدرضا نعیم حسنی نویسنده و کارگردان نمایش “میشی و درسهای جنگل گفت : تئاتر کودک کمدی موزیکال میشی و درسهای جنگل با مضامین آموزشی و تربیتی در سالن مهردستان نیل کرج از ۱۳ مرداد لغایت ۱۰ شهریور ۹۵ روی صحنه می رود.

وی ادامه داد: از جمله اهداف نمایش در اثر فوق میتوان به اهمیت  آموزش قشر پایه در برخورد با ناشناختهای پیرامون زندگی و باید و نبایدهای تربیتی به زبان کودکانه اشاره کرد.

نعیم حسنی افزود : با توجه به فضای آموزشی و تفریحی و تاثیر گذار این برنامه میشود انتظار داشت که اثر فوق با اقبال و استقبال عمومی  روبرو شود،هر چند که متاسفانه در این شهر مخاطب تئاتر وجود چندانی ندارد با این حال وجود برنامه کودک آن هم از جنس نمایش و تئاتر برای این شهر دو میلیون نفره الزامی است و بایستی کودکان را از سنین کودکی با این مقوله مهم ادبی و فرهنگی و آموزشی آشنا کرد.

وی به عوامل نمایش اشاره کرد و گفت: مارشیا بیگلری، مسعود ترکمان، فاطمه جلو خانی، مایده حجتی و حمید رضا نعیم حسنی بازیگران نمایش هستند و لیدا صادقی دستیار و مشاور نمایش می باشد.

نعیم حسنی زبان نمایش را برای کودک بسیار تاثیر گذار دانست و عنوان کرد: کودک با نمایش کاملا ارتباط برقرار می کند و چون تصویر و کلام با هم ادغام می شود و کودک تصویر را در ذهن تداعی می کند لذا از خانواده ها بالخصوص والیدن تقاضا دارم به هنر تئاتر برای کودک بهاء دهند.

 

 

 

خبرنگار : میلاد ترکمان 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز