گفتگو با مشاور جوان شهردار منطقه هفت کرج

بخش اعظم آگاهی جامعه مدیون خبرنگار است

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۹:۴۴
کد خبر: ۴۴۲۱۹۴
بخش اعظم آگاهی جامعه مدیون خبرنگار است
پوریا سلیمی مشاور جوان شهردار منطقه هفت کرج در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا استان البرز " ، ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه گفت: یکی از شجاعانه ترین شغل ها در جهان امروزی،خبرنگاری است زیرا خبرنگار رابطی است بین مسئولین و مردم و اگر هر خبرنگار با شرافت کار کند و حقایق را بگوید دال بر افزایش آگاهی مردم و رشد فرهنگی جامعه خواهد شد .

پوریا سلیمی مشاور جوان شهردار منطقه هفت کرج در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا استان البرز "،  ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه گفت: یکی از شجاعانه ترین شغل ها در جهان امروزی ، خبرنگاری است زیرا خبرنگار رابطی است بین مسئولین و مردم  و اگر هر خبرنگار با شرافت کار کند و حقایق را بگوید دال بر افزایش آگاهی مردم و رشد فرهنگی جامعه خواهد شد .

این فعال حوزه رسانه در ادامه عنوان کرد : این روز را باید به خیل دوست داران شبکه های اجتماعی نیز تبریک گفت زیرا این روز ها هر شخص با توجه به افزایش زیر ساخت تکنولوژی  و بالارفتن ارتباطات مجازی  در سالهای اخیر ثابت شده است هر شهروند می تواند یک خبرنگار باشد و حتی بیش از خبرنگاران رسمی در جامعه سوژه ها را به صورت آنی ضبط و نشر دهد . وی افزود : معتقدم خبرنگار واقعی کسی است که از حقایق و درستی های جامعه در رسانه خودش بازتاب دهد و منعکس کند زیرا اگر خبرنگاران حقایق را به جامعه نگویند . اجتماع دچار سرگردانی خواهد شد

پوریا سلیمی در پایان خاطرنشان کرد : آنچه امروزه مورد توجه دشمنان جمهوری اسلامی ایران است ، ایجاد نا امیدی در مردم و رساندن اخباری است که توسط جاعلان خبر نوشته می شود و متاسفانه دست به دست در فضای مجازی پخش می شود و راه برون رفت از این فضای توهمی و توخالی ایجاد بستر های مناسب برای فعالیت آزاد خبرنگاران جهت نشر و گسترش اخبار صحیح و درست در تمامی ابعاد اجتماعی است . 

 

خبرنگار : عارف طحان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز