مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج :

فضاهای تبلیغات شهری به اکران مفاهیم فرهنگ شهروندی اختصاص یافت

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۱:۴۸
کد خبر: ۴۴۳۱۳۰
فضاهای تبلیغات شهری به اکران مفاهیم فرهنگ شهروندی اختصاص یافت
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اکران بنرهای فرهنگی و آموزش شهروندی با موضوع شهر و زیباسازی خبر داد و گفت: استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نقش بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ شهروندی دارد.

حسین عطایی در گفتگو با خبرگزاری برنا استان البرز" این مطلب را اعلام و با اشاره به اینکه سازه های تبلیغاتی در شهر یک وسیله ارتباطی مناسب به شمار می روند، بیان کرد: سازه ها با توجه به وسعتی که دارند، همچنین در مرکز توجه شهروندان قرار گرفته اند، کمک شایانی در نهادینه کردن مباحث آموزش فرهنگ شهروندی می کنند.

این مسئول اضافه کرد: سازمان زیباسازی با هدف ایجاد بهره وری از فضاهای موجود در راستای اصلاح رفتارهای شهروندی استفاده از تبلیغات و تابلوهای شهری در این زمینه را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه آموزش های شهروندی در پرورش شخصیت اجتماعی و شهرنشینی موثر هستند، تحقق این مهم به وسیله ابزارهای تبلیغاتی را امکان پذیر دانست و گفت: بالا بردن سطح آگاهی مردم با استفاده از روش های کارآمد و تاثیرگذار از وظایف مسئولان است که سازمان زیباسازی اهتمام ویژه ای نسبت به آن دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج ضمن یادآوری اولویت های سازمان جهت مشارکت در حسن انجام ماموریت های مدیریت شهری اظهار داشت: این سازمان تا کنون اقدام به فرهنگسازی با موضوعات اخلاق و رفتار شهروندی، ارتقای سلامت و محیط زیست و ایجاد دیدگاهی مسئولانه نسبت به شهر توسط شهروندان کرده است.

عطایی در پایان همچنین از اهداف و رویکرد های سازمان در زمینه آموزش صحیح فرهنگ شهروندی در کرج یاد کرد و گفت: موضوعات مهمی که شهروندان در طول روز با آن سر و کار دارند از جمله موارد آموزشی است که در فضاهای تبلیغاتی به نمایش درآمده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز