مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج خبر داد :

طرح آبیاری قطره ای در منطقه ۱۱ کرج اجرا شد/ پل کلاک با گل اقاقیا مزین شد

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۳:۳۰
کد خبر: ۴۴۳۱۳۲
طرح آبیاری قطره ای در منطقه ۱۱ کرج اجرا شد/ پل کلاک با گل اقاقیا مزین شد
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج از آبیاری قطره ای به طول 700 متر مربع در حاشیه شورا خبرداد.

به گزارش برنا " ، حسین شریف کاظمی گفت : با هدف ارتقاء فضای سبز منطقه از ابتدای تابستان سال جاری، علاوه بر شش مرحله آبیاری باغات حصار و کلاک، 375 اصله درخت در بوستان ها، معابر و میادین منطقه 11 کرج کاشته شده است.

شریف کاظمی بیان کرد: با هدف ایجاد فضای سبز و پوشش منطقه با گل و گیاه، عملیات کاشت درختچه های توری به تعداد یک هزار و 400 گل در معابر اصلی و ورودهای شهر از جمله، جاده مخصوص، بلوار 32 متری جهان نما، بلوار پاسداران، زیر پل کلاک به سمت اتوبان، حاشیه اتوبان ضلع شمالی به سمت شهرک جهان نما، ضلع شمالی میدان حافظ و لچکی سایت بازیافت و پل حامی، میدان اسکندری و لچکی ها، خروجی اتوبان به سمت پل فردیس اجرایی شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: به منظور توسعه فضای سبز، تلطیف نمودن هوا و همچنین ایجاد نمای زیبای شهری ورودی پل کلاک 25 اصله اقاقیا کاشته شد.

شریف کاظمی همچنین از کاشت 100 اصله توت کاکوزا در ضلع شرقی پارک خاتم خبر داد و گفت: از دیگر اقدامات این منطقه کاشت 50 اصله نارون و اقاقیا پیوندی درضلع شمال میدان حافظ و پارک نظامعلی و پارک نیلوفر می باشد.

مدیر منطقه 11 شهرداری کرج گفت: در راستای ساماندهی قضای سبز شهری 150 اصله سرو نقره ای در خط 4 حصار کاشته شد.
 
وی اظهار داشت: علمیات کاشت درخت و درختچه در سطح  منطقه 11 کرج افزون بر زیبائی محیط شهری و جذب گردشگران، در افزایش سرانه فضای سبز و کاهش آلودگی هوای این شهرستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

 

نظر شما