با هدف افزایش ضریب ایمنی؛

اجرای عملیات خط کشی محوری در مناطق ۱، ۲ و ۹ شهرداری کرج آغاز شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۸:۰۵
کد خبر: ۴۴۴۴۸۴
اجرای عملیات خط کشی محوری در مناطق ۱، ۲ و ۹ شهرداری کرج آغاز شد
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از آغاز عملیات خط کشی محوری در سه منطقه شهرداری کرج خبر داد و افزود: این پروژه ها با هدف افزایش ضریب ایمنی در سطح شهرعملیاتی شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، احمدرضا خلوصی با اعلام این خبرخاطر نشان کرد: پروژه های مذکور در مناطق 1، 2 و 9 شهرداری کرج آغاز شده و شامل اجرای خط کشی محوری، اجرای بلوک عابر پیاده و رنگ آمیزی سرعتکاه های آسفالتی می باشد.

این مسئول با بیان اینکه خط کشی خیابان جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود اظهار داشت: خط کشی معابر یکی از اقدامات اصلی این سازمان در راستای ایمنی و نظم دهی به ترافیک شهر است لذا این امر تاثیر بسزایی در نظم ترافیکی و کاهش تصادفات دارد.

وی عنوان کرد: عملیات خط کشی این معابر در راستای اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل با یک دستگاه ایرلس مدرن (دستگاه مخصوص خط کشی ) با استفاده از بهترین مصالح ترافیکی داخلی و توان نیروی امانی سازمان انجام می شود.

خلوصی در پایان یادآور شد: عملیات خط کشی خیابان ها با رعایت استاندارد معابر شهری توسط واحد پشتیبانی و ترافیک سازمان و تحت نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج صورت می پذیرد و امید است با اجرای این عملیات رضایت شهروندان در این مناطق بیش از پیش جلب شود.

نظر شما