یساولی:

بیش از هزار قطعه قبر در آرامستان بهشت سکینه (س) حفر می شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۹:۴۲
کد خبر: ۴۴۴۴۸۵
بیش از هزار قطعه قبر در آرامستان بهشت سکینه (س) حفر می شود
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج از حفر هزار و 350 قبر در آرامستان بهشت سکینه (س) خبر داد و افزود: این عملیات با هدف افزایش ظرفیت آرامستان مذکور اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، محمد یساولی گفت: ساخت قبور در قطعه 18، ردیف 5 تا 10 قطعه 34 و قطعه 27 به تعداد ذکر شده، آغاز شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه به تازگی احداث قطعه شهدا در دستور کار سازمان آرامستان ها قرار گرفته بود، اظهار داشت: این قطعه با ساخت 108 عدد قبر یک طبقه تکمیل شده و عملیات اجرایی در آن به پایان رسیده است.

وی در ادامه سخنان خود از آغاز عملیات جدولگذاری در دو طرف خیابان بهشت 2 غربی در آرامستان بهشت سکینه (س) یاد و خاطر نشان کرد: این عملیات با طول تقریبی 350 متر و عرض 15 متر اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج اضافه کرد: پس از اتمام عملیات جدولگذاری در محل عنوان شده، مراحل اجرایی زیرسازی آسفالت در معبر فوق انجام می شود.

یساولی با اشاره به اینکه این معبر تا قبل از شروع فصل سرما به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: در حال حاضر این عملیات حدود20درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول در بخش دیگری  از سخنان خود به آغاز عملیات ساخت آلاچیق در آرامستان مذکور اشاره و بیان کرد: در حال حاضر این پروژه در مرحله تجهیز کارگاه بوده و ظرف هفت روز آینده عملیات اجرایی 66 آلاچیق آغاز می شود.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز