با حضور صادق کرمیار نویسنده کتاب:

جلسه نقد و بررسی کتاب نامیرا در کرج برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۸:۰۷
کد خبر: ۴۴۶۰۲۴
جلسه نقد و بررسی کتاب نامیرا در کرج برگزار می شود
جلسه نقد و بررسی کتاب نامیرا با حضور صادق کرمیار نویسنده کتاب، استادان دانشگاه و نویسندگان البرزی در سالن شهید باهنر دانشکده ادبیات دانشگاه آزاد واحد کرج برگزار می شود

جلسه نقد و بررسی کتاب نامیرا با حضور صادق کرمیار نویسنده کتاب، استادان دانشگاه و نویسندگان البرزی در سالن شهید باهنر دانشکده ادبیات دانشگاه آزاد واحد کرج برگزار می شود.

“نامیرا”ریشه در مفهوم «کل یوم‌ عاشورا و کل ارض کربلا» دارد. مفهومی که می‌گوید پهنه‌ی سرزمین کربلا به اندازه‌ی کل زمین وسعت پیدا کرده و عاشورا همیشه نمیراست لذا در این جلسه  از زوایای گوناگون این نکتاب مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

 این اثر به عنوان یکی از آثار شاخص دوسال گذشته در حوزه ادبیات داستانی  مورد استقبال  بسیار ی از علاقمندان به رمان های تاریخی قرارگرفته است. این رمان  که به  حساس ترین برهه از تاریخ اسلام و عقبه اتفاقات عاشورا و چگونگی  برخورد خواص و رویکرد آنها  می پردازد و «نامیرا» به ما نشان می‌دهد که همه انسان‌ها در هر لحظه در معرض آزمایش هستند و تلنگری است که در آن سال ما در کدام جبهه می‌ایستادیم.

حلسه نقد و بررسی کتاب “نامیرا”  با همکاری  واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری و معاونت پژوهشی دانشکده ادبیات دانشگاه آزاد کرج؛ دوشنبه 25 مردادماه  ساعت 16 در سالن شهید باهنر دانشکده ادبیات برگزار می گردد. شرکت در این نشست ادبی برای عموم علاقمندان آزاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز