بازدید عضو شورای اسلامی شهر کرج از مدارس منطقه ۹ کرج

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۴:۰۳
کد خبر: ۴۴۶۹۶۵
بازدید عضو شورای اسلامی شهر کرج از مدارس منطقه ۹ کرج
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج و مریم قهرمانی عضو شورای اسلامی شهر کرج به همراه تنی چند از مسئولین شهری از هنرستان علامه امینی و مدرسه امیدوار واقع در منطقه 9 کرج بازدید کردند.

به گزارش برنا " ، مدیر منطقه 9 شهرداری کرج، عزیز صدر نژاد در توضیح این دیدار گفت : جهت رفع مشکلات موجود در مدارس عنوان کرد: به وجود آوردن زیر ساخت های لازم در مدارس نقش بسزایی در تقویت نظام آموزش‌ و پرورش به‌ عنوان یکی از پایه‌های پیشرفت در جوامع امروزی دارد.

مریم قهرمانی در این بازدید ضمن تجلیل از مقام والای معلمان اظهار داشت: معلمان می‌توانند اعتمادبه‌ نفس دانش آموزان را بالا ببرند و مانع از ترس و خشم و هیجانات مخرب شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: ارزش هر جامعه به میزان اهمیتی است که به علم داده می‌شود و ارزش علم نیز به معلم است لذا احترام به معلم و توجه به علم و دانش از موضوعات مهم و قابل‌بررسی هست.

در این بازدید قهرمانی بر اهمیت مدارس از جهات مختلف ازجمله ایجاد نگرش‌های مثبت و پویا در دانش آموزان٬ تقویت انگیزه تلاش تحصیل٬ کاهش دغدغه٬ اضطراب و تردید و زدودن هرگونه آثار بدبینی نسبت به درس و مدرسه٬ کلاس و معلم تأکید کرد.

قهرمانی در گفتگو با مدال‌آوران کشوری طرح تابستانی بسیج دانش‌آموزی در هنرستان علامه جعفری اظهار داشت: دوران مدرسه از جهت تعلیم و تربیت٬ بهترین و مهم‌ترین دوران است و لازم است با ارائه تدابیر و طرح‌های تشویقی این دوران را برای تحصیل و علم‌آموزی دانش آموزان بیش‌ از پیش آماده و مهیا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خدمات‌دهی به مدارس از وظایف شهرداری نمی‌باشد٬ گفت: با توجه به کمبود اعتبارات نوسازی مدارس ٬شهرداری همواره سعی داشته مشکلات مدارس منطقه را حل کند و شهرداری منطقه 9 کرج نیز با توجه به این مهم اقدام به همکاری با مدارس منطقه کرده است.

قهرمانی سرمایه‌گذاری جهت ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش را مهم دانست و گفت: گام اول در هر امری تربیت نیروی انسانی موردنیاز جامعه است و از مهم‌ترین مسائلی که باید به آن پرداخته شود٬ ایجاد محیط آموزشی مناسب در مدارس است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه بر رفع مشکلات و معضلات فراروی مدارس سطح منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: از اولویت‌های مهم شورای شهر و شهرداری کرج جدیت و پیگیری بر رفع مشکلات مدارس است.

گفتنی است در راستای این بازدید که به میزبانی مدیر ناحیه 3 آموزش‌وپرورش صورت گرفت طی تصمیم‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته‌شده مقرر شد که اقدامات لازم برای رفاه دانش آموزان ازجمله اقدامات ترافیکی و خط‌کشی خطوط مدرسه امیدوار جدول‌کشی داخل حیاط، رنگ‌آمیزی زیباسازی دیوارها، نصب نیمکت وست تندرستی مدرسه مذکور همچنین روکش آسفالت هنرستان علامه امینی، ایجاد فضای سبز، زیباسازی پیکره های هنرستان مذکور تهیه هدایا برای نام‌آوران کشوری این موسسه در طرح استقبال از مهر از طرف شورا شهرداری انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز