معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار البرز :

حقیقی : مدیران استان شورای اطلاع رسانی را جدی بگیرند

۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۳:۱۷
کد خبر: ۴۴۷۴۹۳
حقیقی : مدیران استان شورای اطلاع رسانی را جدی بگیرند
معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار البرز اطلاع رسانی خدمات دولت را امری مهم قلمداد و تصریح کرد: حضور مدیران کل و فرماندار در جلسات شورای اطلاع رسانی در این جلسات الزامی است چراکه این شورا یکی از کمیته های مهم در انتخابات محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، فتح اله حقیقی عصر چهارشنبه در جلسه«شورای اطلاع رسانی استانداری البرز» این شورا باید برای اطلاع رسانی خدمات انجام شده در دولت برنامه ریزی داشته باشد. دولت یازدهم شعارهایی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... داشته است که بخشی از آن محقق شده اما بنحو شایسته ای به سمع و نظر مردم نرسیده است، بنابراین شورای اطلاع رسانی بعنوان تریبونی مهم می تواند بخشی از این رسالت را به انجام رساند.

وی با تأکید بر اینکه باید خدمات دولت را به گوش مردم برسانیم، افزود:مدیران باید به وعده هایی که می دهند نیز عمل کنند و به نحو مناسبی آن را اعلام نمایند.

معاون استاندار جایگاه صدا و سیما را نیز در این زمینه خطیر دانست و تصریح کرد: گستره کار صدا و سیما فراگیر است و از این ظرفیت باید بنحو موثری بهره مند شد.

حقیقی همچنین با اشاره به اینکه باید روند کار رسانه ها ارزیابی و ساماندهی شود، افزود: در خصوص فضای مجازی و رسانه های فعال در این عرصه بایدبرنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

وی ادامه داد: ضرورت دارد که از طریق رسانه ها فضایی برای تبادل نظر بین مردم و مسئولان ایجاد شود چراکه اقشار مختلف مردم می توانند در جایگاه تصمیم گیری و تصمیم سازی نقش داشته باشند.

حقیقی در بخش دیگری با اشاره به برنامه های استان در هفته دولت گفت: در این هفته بخشی از امور مربوط به افتتاح پروژه ها با حضور استاندار البرز، معاونان، مدیران کل و در برخی موارد نیز مسئولان کشوری صورت می گیرد.
وی افزود: در این هفته تمامی مسئولان باید گزارش عملکردی از اقدامات صورت گرفته از طریق رسانه ها و جراید در اختیار مردم قرار دهند.
معاون استاندار اضافه کرد: در این ایام استاندار البرز و هیات همراه با برنامه ریزی های صورت گرفته هر روز در یکی از شهرستان های استان حضور پیدا می کنند.

وی گفت: حضور مدیران کل و فرماندار در جلسات شورای اطلاع رسانی الزامی است چراکه این شورا یکی از کمیته های مهم برای انتخابات محسوب می شود.

در ابتدای این نشست"سیدموسی حسینی کاشانی"مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز نیز گزارش جامعی از وضعیت رسانه های استان ارائه داد و برضرورت بهره مندی از ظرفیت رسانه ها در بخش های روزنامه، خبرگزاری ها، سایت ها و پایگاه های خبری، روابط عمومی و صدا و سیمای استانی زیر چتری واحد برای رسیدن به افقی مشترک در زمینه اطلاع رسانی تأکید کرد. 

" داریوش شهابی فرد"رئیس خانه مطبوعات نیز توجه به اقتصاد رسانه و حمایت محور از رسانه های استان برای تداوم کار رسانه ای پایدار را امری مهم قلمداد کرد که تا پیش از این مغفول مانده است.

در ادامه فرمانداران شهرستانهای استان نیز گزارش کار خود را در حوزه اطلاع رسانی به معاون سیاسی استاندار ارائه دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز