۸۶ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح می شود.

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳:۳۸
کد خبر: ۴۴۸۶۶۶
۸۶ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح می شود.
در پی فرمایش مقام معظم رهبری و دولت تدیبر و امید مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید مسائل و مشکلات 53 شرکت در شهرستان ساوجبلاغ مورد بررسی قرارگرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان البرز، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ  در نشست شورای اداری که با حضور معاون آمار واطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز  و مسوولان ادارات شهرستان ساوجبلاغ در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ، گفت : 24 پروژه با اعتباری بالغ بر13 ونیم میلیارد تومان توسط دستگاههای اجرایی و دولتی ، 17 پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان توسط شهرداری ها ، 13 پروژه با اعتبار 4 ونیم میلیارد تومان توسط دهیاری ها و 26 پروژه با اعتبار 266 میلیارد تومان توسط مسکن مهر در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

پالیزگیر افزود : با توجه به تحقق شعارسال اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در بخش خصوصی نیز دو پروژه با 1200 میلیارد تومان اعتبار آماده بهره برداری خواهد بود که پروژه اول با 1 هزار میلیارد تومان اعتبار مربوط به پالایشگاه غلات زر که بزرگترین پالایشگاه کشور می باشد بوده و پروژه دوم مربوط به شرکت تولید کننده رنگ های رزین  هایتک با اعتبار200 میلیاردی که با راه اندازی این شرکت نیاز رنگ کشور به خارج رفع خواهد شد.

وی گفت : در پی فرمایش مقام معظم رهبری و دولت تدیبر و امید مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید مسائل و مشکلات 53 شرکت در شهرستان ساوجبلاغ مورد بررسی قرارگرفته است.

پالیزگیر تصریح کرد : در کل کشور 16 هزار میلیارد تومان برای 7500 واحد تولیدی در نظر گرفته شده که 600 میلیارد آن برای استان البرز می باشد و شهرستان ساوجبلاغ تاکنون توانسته 79 میلیارد تومان جذب نمایند‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز