عباس زارع خبر داد:

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۳:۵۰:۲۲
کد خبر: ۴۵۰۴۳۳
دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری کرج با اشاره به نزدیکی به آغاز ترم جدید، اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج برای ترم های مهر و بهمن ماه سال جاری در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، عباس زارع با اعلام این خبر گفت: نوع پذیرش دانشجو بدون کنکور و از طریق ثبت نام در سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org  می باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج در ترم های جدید در 16 رشته مختلف دانشجو می پذیرد، اطفاء حریق شهری، امداد و نجات شهری، حسابرسی_حسابداری، حقوق ثبتی، روابط عمومی، شهرسازی، حمل و نقل شهری، کارشناسی حسابرسی، کارشناسی مدیریت و فرماندهی عملیات حریق حوادث، کارشناسی معماری بافت های فرسوده، کارشناسی نفاوری اطلاعات_ خدمات رایانه ای در شهرداری، عمران امور پیمانها، خدمات الکترونیکی شهری، کارشناس حسابداری مالی، کارشناسی عمران حمل و نقل و کارشناس عمران ساختمان سازی را از جمله این رشته ها نام برد.

وی برگزاری برنامه های جنبی را از دیگر اقدامات دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری کرج نام برد و هدف از این اقدام را افزایش سطح مهارت دانشجویان در آفرینی و ایجاد کسب و کار ذکر کرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری کرج در پایان محل این دانشگاه را بلوار امامزاده حسن (ع)، بعد از چهارراه مصباح، نرسیده به میدان استاندارد جنب پارک اطلسی اعلام کرد و افزود: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 32812884، 32812654 و 32812569 تماس حاصل نمایند.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز