کولیوند:

مسئولان نظارتی به فسادهای پولی و اداری اهتمام جدی بورزند!

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۴:۱۴
کد خبر: ۴۵۰۷۸۸
مسئولان نظارتی به فسادهای پولی و اداری اهتمام جدی بورزند!
وجود فساد اداری و اجرایی به باور عمومی مردم آسیب رسانده است و وقتی هم که باور و اعتماد عمومی آسیب دیده باشد.

 

محمد جواد کولیوند نماینده کرج، اشتهارد و آسارا به خبرگزاری برنا گفت: رسیدن اعتماد عمومی مردم به نقطه تعادل منوط به عملکرد صحیح مسئولین است عملکردی که بر پایه مردم خواهی باشد نه منفعت طلبی خود! دیدگاهی که بر اساس علم، خرد و واقعیت انگاری شرطی شده باشد و همانند نماهای چند وجهی گذشته، حال و آینده نظام اسلامی را ببینند ، حرکت جامعه را بشناسند و نسبت به فضاهای موجود جامعه بی تفاوت نباشند.

وی ادامه داد : وجود فساد اداری و اجرایی به باور عمومی مردم آسیب رسانده است و وقتی هم که  باور و اعتماد عمومی آسیب دیده باشد این آسیب در زمان و مکان مناسب همگی را به چالش خواهد کشانید. متاسفانه ذهنیت هایی در جامعه شکل گرفته است که این ذهنیت ها اساس بعضی از عملکردهای مسئولین شده است به دست آوردن  « پول بی زحمت» که فقط به واسطه رانت و ارتباطات غیر معقول و غیر معمول میسر است ، آسیب جدی به اعتماد عمومی وارد کرده است که دستگاه های نظارتی باید در این خصوص اقدامات جدی را انجام دهند! اگر خدایی نکرده فساد سیستمی نهادینه شود مدیران کارآمد و متعهد را نیز زخمی خواهد کرد و این زخم عمیق و عمیق تر خواهد شد تا جایی که دیگر نمی توان به درمان آن پرداخت!

کولیوند افزود: ما در شعار سازی کارآمد شده ایم لیکن متاسفانه در عملکرد صحیح کارآمدی لازم را نداریم چرا که این شعارها پوششی شده است که اهمال کاری های خودمان را در ورای آن پنهان سازیم

وی در پایان گفت: اگر مسئولی از جایگاهش فقط و فقط ثروت اندوزی نامشروع سرفصل ادبیات ذهنی اش شده باشد این ثروت در نهایت او را به کام خود فرو خواهد برد و مورد خشم و کینه مردم قرار خواهد گرفت و در عین اینکه فکر می کند این ثروت برایش امنیت خواهد آورد که البته فکر اشتباهی است درست برعکس خواهد شد و در نقطه ای از زمان و مکان امنیت را از او سلب خواهد کرد!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز