گفتگو با نویسنده و کارگردان نمایش در حال اجرا ؛

اجرای نمایش خیابانی “خط بازی” در کرج

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۲:۵۴
کد خبر: ۴۵۱۲۲۸
اجرای نمایش خیابانی “خط بازی” در کرج
نمایش خیابانی ” خط بازی” از 28 مردادماه تا هشتم شهریورماه در لابی تئاتر شهر کرج ساعت 18:30 روی صحنه می رود و نمایش فوق جزو ده نمایش پذیرفته شده در اولین جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت می باشد

نمایش خیابانی ” خط بازی” از 28 مردادماه تا هشتم شهریورماه در لابی تئاتر شهر کرج ساعت 18:30 روی صحنه می رود و نمایش فوق جزو ده نمایش پذیرفته شده در اولین جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت می باشد.

رضا اخی نویسنده و کارگردان نمایش “خط بازی” اظهار داشت: خط بازی قصه ی آفرینش انسان و به وجود آمدن قرداد های اجتماعی در بین آن‌هاست،در طول قصه با نسل‌هایی مواجه می‌شویم که پروسه ی بدویت تا حرکت به سمت مدرنیته را به تصویر میکشند و اشخاص با کشیدن خط هایی در نمایش برای یکدیگر مرز قائل میشوند.

وی ادامه داد: سبک زندگی تحت تاثیر زندگی مدرنیته و مدرن قرار گرفته است و شاهدیم در دهه‌های اخیر با پیشرفت اجتماعی، بیشتر این رسوم و آیین‌ها کنار گذاشته شده است، یکی از دلایل کمرنگ شدن شادی و خوشحالی مردم گذار از سنت به مدرنیته است لذا در نمایش این موضوع کاملا برای مخاطب با تکنیک طراحی و خط نمایان می شود شکارچی تصویر شکار خود را بر روی زمین نقاشی می‌کند سپس به آن جان داده و با آن شکار درگیر می شود. 

اخی تاکید کرد: شیوه اجرای این نمایش پرفرمنس مبتنی بر حرکت و موسیقی است، اجرا کنندگان با حرکت بدن و حس جاری خود نوعی هم ذات پنداری بین خود و مخاطب ایجاد می کنند، لذا تاثیر مفهومی و فلسفی کار  بر روی مخاطب مشهود است.

وی در پایان گفت:نمایش خیابانی ” خط بازی” از 28 مردادماه تا هشتم شهریورماه در لابی تئاتر شهر کرج ساعت 18:30 روی صحنه می رود و نمایش فوق جزو ده نمایش پذیرفته شده در اولین جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز