با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان البرز ؛

سالن ورزشی چند منظوره شهدا بالا طالقان افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۲:۲۷
کد خبر: ۴۵۲۷۷۶
سالن ورزشی چند منظوره شهدا بالا طالقان افتتاح شد
سالن ورزشی چند منظوره شهدا بخش بالا طالقان (روستای جوستان) با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افتتاح شد.

به گزارش برنا "، مراسم افتتاحیه سالن ورزشی چند منظوره شهدا بخش بالا طالقان (روستای جوستان) با حضور مهندس طهائی استاندار البرز، قائمی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، فرماندار طالقان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و تعدادی از خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

این سالن ورزشی چند منظوره در زمینی به متراژ 8000 متر مربع که ازطرف اهالی روستای جوستان اهداء شده بود، افتتاح و به بهره برداری رسید. کلنگ این مجموعه در سال 1387 زده شده بود که پس از گذشت 8 سال با تلاش اهالی جوستان و مسئولان استانی و شهرستانی در دولت تدبیر و امید تکمیل و آماده ی استفاده شد.

پس از افتتاح این پروژه مسئولان حاضر با حضور در مسجد جامع روستای جوستان به ملاقات عمومی با مردم پرداختند. در ادامه نیز استاندار به همراه مدیر کل از اداره ورزش و جوانان طالقان بازدید و با پرسنل نشتی صمیمی برگزار کردند.

شایان ذکر است، در ابتدای این مراسم مسئولان با حضور در مزار شهدای محله شهرک طالقان به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز