همزمان با هفته دولت:

نمایشگاه توانمندی های اقتصادی بانوان البرزی در محمدشهر برگزارشد

۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۹:۲۴:۵۲
کد خبر: ۴۵۳۳۳۱
نمایشگاه توانمندی های اقتصادی بانوان البرزی در محمدشهر برگزارشد
نمایشگاه توانمندی های اقتصادی زنان البرزی از 6 الی 10 شهریور ماه با حضور تعدادی از بانوان کارآفرین استان البرز با هدف ارائه صنایع‌دستی، سنتی و دست سازه‌های هنری بانوان در محمد شهر در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، همزمان با هفته دولت نمایشگاه توانمندی های اقتصادی زنان البرزی از 6 الی 10 شهریور ماه با حضور تعدادی از بانوان کارآفرین استان البرز در محمد شهر در حال برگزاری است.

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان با هدف ارائه صنایع‌دستی، سنتی و دست سازه‌های هنری بانوان در محمد شهر برپا شده است.

این نمایشگاه به منظور حمایت از بانوان کارآفرین که در زمینه صنایع دستی و سازه‌های هنری فعالیت می‌کنند برپا شده و از 6 تا 10 شهریور ماه همه روزه از ساعت 9  تا 18 پذیرای شهروندان است.

در این نمایشگاه 32 نفر از بانوان هنرمند در زمینه‌های ساخت زیورآلات دست‌ساز، تزیینات لباس، طراحی و دوخت لباس، چاپ پارچه، عروسک‌بافی، میناکاری، قلم‌زنی، سفال و نقش برجسته، نمد، شمع‌سازی، غزال و مجسمه‌های چوبی و گلیم، جاجیم و کیفهای سنتی تولیدات خود را عرضه کرده‌اند.

نقش زنان که سهم عمده‌ای از فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی به ویژه در دهه اخیر را بر عهده داشته‌اند می‌توانند در رشد و شکوفایی و اقتصاد خانواده تاثیر به‌سزایی را ایفا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز