همراه با رونمایی از کتاب :

نشست خانواده و کتاب در فردیس برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۸:۴۸
کد خبر: ۴۵۴۴۱۴
نشست خانواده و کتاب در فردیس برگزار می شود
نشست خانواده و کتاب با حضور استادان دانشگاه و نویسندگان البرزی ،خانواده ها با هدف اهمیت دادن به کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در خانواده ها شنبه 13 شهریور ماه ساعت 17 در فرهنگسرای گلستان فردیس برگزار می شود

به گزارش برنا " ، نشست خانواده و کتاب با حضور استادان دانشگاه و نویسندگان البرزی ،خانواده ها با هدف اهمیت دادن به کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در خانواده ها شنبه 13 شهریور ماه ساعت 17 در فرهنگسرای گلستان فردیس برگزار می شود.

بحث نفوذ فضای مجازی و استفاده بیش از حد از تلفن همراه که در میان دانش آموزان رواج یافته است به فرهنگ مطالعه لطمه زده است لذا باید فرهنگ مطالعه بین خانواده ها رواج پیدا کند زیرا آن چیزی را که کتاب به افراد جامعه منتقل می کند هرگز فضای مجازی نمی تواند منتقل کند.

خانواده اولین بنیان تاثیرگذار در جامعه به شمار می رود. پدر و مادر نقش مهمی در شکل گیری عادات فرزندان خود دارند و نهادینه کردن عادت حسنه کتابخوانی از زیباترین عاداتی است که با برنامه ریزی منجر به تربیت فرزندانی کتابخوان می شود.

در این نشست سعی شده تا به اهمیت نقش خانواده ها در تربیت نسل کتابخوان در جامعه بپردازد زیرا پرورش و تربیت خواندن از روزهای اول زندگی و کودکی و در محیط خانه و خانواده شروع می‌گردد.

یکی از شاخصه های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر میزان مطالعه و کتاب خوانی مردم آن مرز و بوم است لذا با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به این مهم در کشور دامن زنیم.

اولین نشست خانواده و کتاب شنبه 13 شهریورماه ساعت 17 الی 19 در فرهنگسرای گلستان فردیس برگزار می گردد. شرکت در این نشست ادبی برای عموم علاقمندان آزاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز