مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرزگفت:

برگزاری نخستین دوره طرح ولایت بسیج رسانه دراستان البرز

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۰:۳۰
کد خبر: ۴۵۵۸۱۴
برگزاری نخستین دوره طرح ولایت بسیج رسانه دراستان البرز
ابراهیم نوروزی فر گفت: اصحاب رسانه به عنوان قشر آگاهی بخش جامعه و هدایت کننده افکار عمومی مردم، نیازمند آن هستند که در شرایط گوناگون و در حوزه های مختلف تحلیل های دقیق و اطلاعات به روز داشته باشند

ابراهیم نوروزی فر گفت: اصحاب رسانه به عنوان قشر آگاهی بخش جامعه و هدایت کننده افکار عمومی مردم، نیازمند آن هستند که در شرایط گوناگون و در حوزه های مختلف تحلیل های دقیق و اطلاعات به روز داشته باشند.

وی افزود: دوره طرح ولایت بسیج رسانه استان البرز برای نخستین بار و با هدف آگاهی بخشی به اصحاب رسانه استان به منظور ارائه تحلیل های صحیح به مردم برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز بیان کرد: جریان شناسی تحولات منطقه و جهان، امنیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی در رسانه، اخلاق در رسانه و همچنین ویژگی های رسانه انقلابی از مواردی بود که در این دوره به آنها پرداخته شد.

نوروزی فر با اشاره به اعطا گواهینامه پس از سیر مراحل به شرکت کنندگان عنوان کرد: نخستین طرح ولایت رسانه استان البرز چهارشنبه و پنج شنبه 24 و 25 شهریور با حضور مدیران رسانه، خبرنگاران و نخبگان رسانه ای برگزار می شود.

مکان برگزاری این دوره، در روزهای آینده اعلام می شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز