مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج محمد سیفی گفت:

توجه به درآمدزایی از صنعت گل و گیاه

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۱:۰۲
کد خبر: ۴۵۸۱۸۳
توجه به درآمدزایی از صنعت گل و گیاه
مدیر منطقه 8 شهرداری کرج با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال از صرف ارائه نمایشی و ویترینی گل و گیاه فارغ شده و به بخش های جنبی نیز به خوبی پرداخته شده است، اظهار داشت: برگزاری فستیوال ها و نمایشگاه ها در جهان، علاوه بر تغییر ذائقه و روحیه شهروندان بر موضوعات درآمدزایی، صنعتی و گردشگری نیز متمرکز است.

به گزارش خبرگزاری برنا،  محمد سیفی در بازدید از پنجمین نمایشگاه گل و گیاه کرج و با حضور در غرفه کلبه رسانه اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ایران کوچک این مطلب را عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه در ایام هفته ولایت خاطرنشان کرد: اتصال عید مبارک قربان که موسوم به عید بندگی و اطاعت پذیری است به عید مسعود غدیر، اتصالی معنادار و ارزشمند است که باید به مفاهیم این ارتباط و لزوم اطاعت پذیری در پیروی از امام و پیشوای مان توجه کنیم.

سیفی بیان داشت: ائمه معصومین(ع) در همه ابعاد زندگی ما دخیل بوده و تاثیرگذار هستند و برگزاری نمایشگاه در این روزهای مبارک فرصتی بود تا با استعانت از اولیاء و معصومان(ع) خدمات ارائه شده به شهروندان را در عرصه گل و گیاه به تصویر بکشیم.

 وی در عین حال به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های نمایشگاهی و جشنواره ای اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری برای رسیدن به معیارهای توسعه، باید از همه فرصت های موجود بهره برداری نماید؛ در این خصوص برگزاری نمایشگاه ظرفیت مغتنمی برای جلب گردشگر و بهره گیری از پتانسیل های درآمدزایی است.

 این مسئول ارتقاء کیفی پنجمین نمایشگاه گل را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: برگزاری نمایشگاه در سال جاری پیشرفت خوبی نسبت به سال های گذشته به لحاظ کمی و کیفی داشته است که این امر نشان از کسب تجربه و توالی در برپایی نمایشگاه دارد.

 به گفته سیفی، حضور غرفه مناطق و سازمان های شهرداری کرج در نمایشگاه که به منظور اطلاع رسانی بیشتر و بهتر نسبت به عملکرد این دستگاه صورت گرفته، زمینه را برای افزایش شناخت و آگاهی عمومی نسبت به اقدامات انجام شده فراهم کرده است.

 مدیر منطقه 8 شهرداری کرج به برخی از اقدامات انجام شده در این منطقه در حوزه گل و گیاه و فضای سبز نیز اشاره کرد و بیان داشت: امسال فعالیت های خوبی در این عرصه صورت گرفته که انعقاد قرارداد احداث پارک محله حسن آباد با سازمان پارک ها و فضای سبز از این جمله بوده است. بر این اساس، پارک مذکور تا دو ماه آتی احداث خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: در منطقه 8 پارک های متعددی همچون تنیس و خانواده وجود دارند که به طور میانگین روزانه بیش از پنج هزار نفر از شهروندان و مسافران از این پارک ها دیدن و استفاده می کنند.

 سیفی اظهار امیدواری کرد: با افزایش سرانه فضای سبز شاهد ارتقای روحیه و شادابی اجتماعی باشیم؛ در این زمینه شهرداری کرج با دستورات و تاکیدات شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر کرج، اقدامات موثری را صورت داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز