شهردار کرج خبر داد :

کاشت بیش از یک میلیون نهال در نهالستان کرج در مدت یک سال

۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۵:۵۹
کد خبر: ۴۵۹۲۵۱
کاشت بیش از یک میلیون نهال در نهالستان کرج در مدت یک سال
شهردار کرج از اختصاص 6 هکتار از باغ جهان به مرکز فرهنگی دفاع مقدس خبر داد و افزود: این محدوده هیچ گونه درختی نداشت و از این محل به عنوان پارکینگ خودروها در ایام تعطیل استفاده می شد.
به گزارش برنا  "، علی ترکاشوند در بازدید از بوستان جهان نما و پنجمین نمایشگاه گل و گیاه که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، استاندار البرز، معاون عمرانی استاندار، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج و دیگر مسئولان مربوطه صورت گرفت، اظهار داشت: با توجه به اینکه در استان البرز محلی واحد برای اختصاص آثار فرهنگی دفاع مقدس وجود ندارد، تحقق این مهم در بوستان جهان نما در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول در ادامه از برگزاری جلسه ای با مسئولان مذکور در خصوص توسعه فضای سبز در استان البرز یاد و خاطر نشان کرد: در این جلسه بهره برداری اراضی منابع طبیعی، احیای فضای سبز و کاشت درخت مورد توجه مسئولان حاضر قرار گرفت.
 
وی پیش بینی و اقدام جهت حفظ منابع طبیعی در اراضی حاشیه های جاده های استان البرز، احداث ساختمان اداره کل منابع طبیعی در استان و کویر زدایی را از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه نام برد و گفت: مقرر شد این مباحث طی توافقات انجام شده توسط مسئولان مربوطه پیگیری شود.
 
شهردار کرج اضافه کرد: تحویل قطعی نهالستان کرج نیز برابر تفاهم نامه و توافقات قبلی صورت گرفته در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
ترکاشوند در ادامه ضمن تقدیر از تدبیر استاندار البرز و حمایت نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به تحریم های اقتصادی و محدودیت منابع آبی، مدیریت شهری کرج برنامه ریزی هایی در خصوص کاشت 400 هکتار درخت در استان و افزایش سرانه فضای سبز تا پایان سال جاری کرده است.
 
این مسئول همچنین به کاشت بیش از یک میلیون نهال درنهالستان کرج توسط مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: این نهاد برای اداره نهالستان غربی کرج طبق تعهدات تفاهم نامه پیش خواهد رفت و هدف مجموعه مدیریت شهری از تحقق این مهم تنها حفاظت و توسعه فضای سبز، کاهش آلودگی هوا و ارتقاء سطح سلامت شهروندان می باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز