سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج :

وحــیدی : دستگاه قضا دو موضوع مترو و انتقال تونلی آب سد کرج را ویژه پیگیری کند

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۳:۰۷
کد خبر: ۴۶۰۵۷۹
وحــیدی : دستگاه قضا دو موضوع مترو و انتقال تونلی آب سد کرج را ویژه پیگیری کند
سخنگوی شورای شهر کرج اظهار داشت: انتقال تونلی آب از سد امیر کبیر به تهران و بلاتکلیفی پروژه خط 2 قطار شهری، دغدغه های مهم و نگران کننده مدیریت شهری کرج است که این دو موضوع مستلزم برخورد جدی و ورود دستگاه های قضایی است.

به گزارش برنا " ، داوود وحیدی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دو موضوع نگران کننده که به عنوان مهم ترین دغدغه های اعضای شورای شهر تبدیل شده است موضوع انتقال آب از سد کرج به تهران به صورت تونلی و بلاتکلیفی پروژه خط 2 قطار شهری است که لازم است مسئولین مربوطه به صورت ویژه به این دو موضوع اهتمام بورزند.
 
وی با بیان اینکه روند انتقال آب سد امیر کبیر به تهران، در حال حاضر نیز در حال انجام است، گفت: موضوع نگران کننده ای که در این زمینه وجود دارد و به دغدغه تبدیل شده است و هنوز اجرایی نگردیده، انتقال آب سد به صورت تونلی به تهران است که در صورت اجرایی شدن 30 کیلومتراز طول بستر رودخانه کرج خشک شده و حیات صدها اصله و گونه های جانوری به خطر خواهد افتاد.
 
سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه پیش بینی می شود در هفته آینده یکی از موضوعاتی که در جلسه شورا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، موضوع انتقال آب به تهران باشد، عنوان کرد: با توجه به اینکه هزینه های سنگینی برای انتقال آب صرف شده نباید حق آبه ی کرج نادیده گرفته شود و این موضوع نیازمند اندیشیدن تدابیری برای به حد اقل رساندن خسارات ناشی از این اقدام است.
 
وی در ادامه اظهار داشت: از نگرانی های دیگر مسئولین کرج به خصوص اعضای شورای شهر که مربوط به بزرگترین پروژه های عمرانی استان است، پروژه خط 2 قطار شهری است که برغم فسخ قرارداد، پیمانکار اصرار برای ادامه کار را دارد و از تحویل کارگاه ها به قطار شهری امتناع می ورزد.
 
وحیدی افزود: اکنون بیش از هشت ماه است که کارگاه ها و ایستگاه ها تعطیل هستند که قطعا باید نگاه ویژه ای را دادستان کرج به این موضوع داشته باشند چرا که وضع موجود نتیجه خدمات رسانی منفی را برای مردم خواهد داشت، این پروژه باید هرچه زودتر با انتخاب پیمانکار جید شروع به کار کند زیرا به عنوان بزرگترین پروژه استان و تاثیر گذار ترین پروژه در مرکز استان به عنوان کلانشهر اثر بسزایی در بحث جابجایی مسافران از طریق ریلی خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه هزینه های سنگینی تا کنون در اجرای پروژه قطار شهری انجام شده گفت: امیدوارم این دغدغه جدی با ورود دستگاه مسئول هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود و از وضع موجود وضع شایسته و خوبی به منصه ظهور برسد.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز