رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد اعلام کرد :

شهرستان نظرآباد پذیرای ۲۵ هزار دانش آموز در آغاز سال تحصیلی

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۲:۱۶
کد خبر: ۴۶۰۷۲۰
شهرستان نظرآباد پذیرای ۲۵ هزار دانش آموز در آغاز سال تحصیلی
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد اعلام کرد که با آغاز سال جدید تحصیلی 25 هزار دانش آموزدراین شهرستان راهی کلاس های درس شدند که از این تعداد حدود 2هزار و 800 دانش آموز کلاس اولی هستند .

 

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش نظرآباد با اعلام اینکه امسال در شهرستان نظرآباد 911 کلاس درس آماده شده است، گفت : یک هزار و 781 همکار فرهنگی در جهت تعلیم وتربیت دانش آموزان شهرستان تلاش خواهند کرد.

شهبازی بااشاره به انتخاب هنرستان خیرساز برای برگزاری آیین سال جدید تحصیلی در نظرآباد افزود : باتوجه به اینکه 45 درصد پوشش تحصیلی شهرستان در رشته فنی و هنر می باشد این شهرستان توانسته رتبه اول در استان البرز را کسب نماید.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر محسن زاده امام جمعه شهرستان نظر آباد ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: بهار مهر جشن آغاز سال تحصیلی ، جشن شکوفایی در اندیشه و خرد است ، همانگونه که جشن نوروز ، جشن شکوفایی در طبیعت است .

وی افزود: سند تحول و آرمان های چشم انداز ایران ١٤٠٤ ، افق روشنی را برای آموزش و پرورش ترسیم کرده است و اجرای اهداف اسناد فرادستی ، بستر مناسبی را برای افزایش جایگاه فرهنگیان زیر نظر رهبری معظم انقلاب فراهم می کند .

حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده خاطر نشان کرد: آموزش حفظ محیط زیست به دبستانی ها و تشکیل انجمن پاکبانان محیط زیست ، آموزش مهارت های زندگی و' مهارت های خود مراقبتی 'بویژه کنترل خشم و پرورش تفکر انتقادی به راهنمایی ها - دوره ی اول متوسطه - ، آموزش حقوق شهروندی به دبیرستانی ها - دوره ی دوم متوسطه - و اجرای طرح جداسازی زباله در هر سه دوره ی تحصیلی ، چهار ارمانی است که مناسب است مورد عنایت اداره آموزش و پرورش در سال تحصیلی ٩٦-٩٥ قرار گیرد .

امام جمعه شهرستان نظرآباد افزود: توجه ویژه به کم آبی و خرید کالای ایرانی و آموزش به کودکان وپدران و مادران در جلسات انجمن اولیا و مربیان در مورد استفاده بهینه از آب و صرفه جویی درمصرف آن و نیز سفارش به خرید کالای ایرانی به منظور پشتیبانی از تولید کنندگان داخلی ، بخصوص در سال 'اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل 'دواولویت ملی است ، که توجه جدی همکاران دانا و میهن دوست را می طلبد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز