فیروزگاه؛ فلسفه قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۳:۰۳
کد خبر: ۴۶۴۷۶۶
فیروزگاه؛ فلسفه قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، حضور جوانان در هیأت های مذهبی و آشنایی با واقعیات عاشورا را ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه دشمن با تمام تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری وارد میدان شده تا ارزش های شیعه را از بین ببرد و جوانان را هدف قرار داده است، باید فرصت هر چه بیشتر حضور جوانان در این اماکن ایجاد شود.

به گزارش برنا " ، سعید فیروزگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: پرداختن به مباحث مذهبی و اخلاقی خصوصا برای جوانان و آموزش احکام الهی بسیار ضرورت دارد.
 
وی با اشاره به این که فلسفه قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است، توجه و تقویت این مهم را مورد تاکید قرار داد و گفت: فرزندان ما باید حسینی تربیت شوند . 
فیروزگاه، حضور جوانان درمراسمات مذهبی، همایش های ملی و مذهبی را  نشان از پر رنگ شدن راه فرهنگ ایثار و شهدا و حمایت از نظام و رهبری دانست.
 
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج همچنین از مسئولان هیئات مذهبی خواست تا برای با عظمت تر شدن عاشورا و حسینی تر شدن مردم راهکار ارائه دهند، چرا که هیئات مذهبی نقش مهمی در پررنگ کردن عشق مردم به اباعبدالله (ع) خصوصا در بین جوانان دارند.
 
وی با اشاره به اینکه بیان وقایع محرم در احیاء و ایجاد فرهنگ اصیل اسلامی نقش موثری دارد، گفت: مسلمانان باید در محافل عزاداری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شرکت کنند تا هدف قیام امام حسین(ع) و خاطره عاشورا به فراموشی سپرده نشود. 

فیروزگاه در پایان خاطرنشان کرد: تجلیل از عاشورا رساندن هدف پیامبر به مردم و حمایت از دین و اسلام است که باید در بالابردن سطح آگاهی دینی مردم کوشا باشیم، چرا که ما در دوره ای حساس قرار گرفته ایم که تهاجمات فرهنگی و مبتذل بیگانه از هر سو بر ما فرود آمده و ما را تهدید می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز