فرماندار کرج گفت :

کارمندان دولت پیشگام ثبت نام سرشماری نفوس و مسکن هستند

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۵:۴۱
کد خبر: ۴۶۵۵۱۹
کارمندان دولت پیشگام ثبت نام سرشماری نفوس و مسکن هستند
علی زمانی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج به خبرگزاری برنا گفت:کارمندان دولت در شهرستان کرج پیشگامان ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن شدند .

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی زمانی گفت: با توجه به اینکه هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن ، برای نخستین بار در کشور ، به دو صورت اینترنتی و حضوری  با استفاده از اینترنت و تبلت به جای فرم های کاغذی صورت می گیرد ، اهتمام ستاد سرشماری برای اطلاع رسانی جهت مشارکت بیشتر مردم در ثبت اطلاعات خانوارها به صورت اینترنتی بوده است تا بتوانیم شاهد صحت، دقت و صرفه جویی در اجرای سرشماری باشیم .

 مدیر اجرای سرشماری نفوس و مسکن شهرستان کرج اضافه کرد : برای اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص ثبت نام اینترنتی در سامانه   www.sarshomari95.ir و دریافت  "کد آماری" از این سامانه ، از طریق صدا و سیمای مرکز استان ، نصب بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهر و همچنین برگزاری جلسات توجیهی برای اعضای شورای شهر و دهیاری های سطح شهرستان انجام شده است .

 وی اضافه کرد : همچنین مکاتبات لازم بامدیران ادارات شهرستان کرج برای اطلاع رسانی به همکارانشان و تشویق آن ها برای مشارکت در ثبت اطلاعات خانواربه شیوه اینترنتی انجام شده است که با توجه به گزارشات ادارات شهرستان ، ثبت نام اینترنتی با استقبال کارمندان ادارات شهرستان کرج روبه رو شده است .

 وی در پایان گفت : در فرمانداری کرج تمامی کارمندان ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن انجام داده اند و کد آماری دریافت کرده اند .

 همچنین در طبقه سوم فرمانداری کرج ، محلی برای ثبت نام شهروندانی که تمایل به ثبت اینترنتی اطلاعات خانوار خود در سامانه سرشماری نفوس و مسکن دارند ، در نظر گرفته شده و شهروندان می توانند با حضور در فرمانداری ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند .

 وی از شهروندان خواست در طرح سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن که از سوم مهرماه سال جاری شروع شده و تا 24 همین ماه ادامه دارد ، مشارکت داشته باشند . همچنین خانوارهایی که نسبت به ثبت اطلاعات خود به صورت اینترنتی اقدام نکرده اند می توانند اطلاعات خود را با مراجعه مامورین در مرحله دوم سرشماری ثبت کنند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز