عارف طحان : ماه محرم فرصت مناسبی برای شناخت اهداف قیام امام حسین (ع) است

۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۷:۲۰
کد خبر: ۴۶۵۸۶۶
عارف طحان : ماه محرم فرصت مناسبی برای شناخت اهداف قیام امام حسین (ع) است
دبیر حزب مردم سالاری شهرستان کرج ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران وفادارش ماه محرم را فرصت مناسبی برای شناخت اهداف قیام امام حسین (ع) دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا " ، عارف طحان دبیر حزب مردم سالاری شهرستان کرج با بیان این مطلب اظهار داشت: انگیزه الهی عاشورا که در آن غیر از خدا راه نداشت، سبب شد که اهداف عاشورا و قیام اباعبدالله‏ الحسین(ع)، اهدافی مطابق با فطرت و سرشت تغییر ناپذیر انسان صورت گیرد. وی افزود: محرم آمد تا بغض‌ها غم‌انگیزترین و زیباترین بهانه‌های عشق را با قطره‌های اشک ببارند و بار دیگر سینه‌چاکان حضرت اباعبدالله حسین(ع) مظلومیت و تنهایی پسر مولود کعبه را بر سر و سینه بزنند.

طحان در ادامه افزود : نام ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت بی شک برای هیچ آزاد مرد و آزاده ای غریب و نا مانوس نیست و نه کربلا و نه عاشورا را به یک برهه از مکان و زمان نمی شود اطلاق کرد. وی آزادى و آزادگی، عرفان با دید حقیقت، نماز و نیایش، ایستادگی حق در برابر باطل، سجده کردن در برابر حق و حقانیت را از اهداف قیام عاشورا بیان کرد.

دبیر حزب مردم سالاری شهرستان کرج در پایان خاطرنشان کرد: این ایام فرصتی مغتنم، سرمایه‌ای ارزشمند و نعمتی الهی است که می‌تواند نمایانگر مکتب و مرام مسلمانان و شیعیان جهان باشد.

وی در پایان یادآور شد: اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت بویژه مردم مومن و ولایت مدار کلانشهر کرج تسلیت عرض نموده و عزت و سربلندی اسلام و مسلمین ، سلامتی و سرافرازی همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران را از ایزد منان مسئلت می نمایم.

 

 

خبرنگار : سید فرید ایزدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز