در ادامه اجرای طرح استقبال از مهر ؛

۵۰ هزار متر خط‌کشی محوری در سطح منطقه ۹ کرج انجام شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۸:۳۱
کد خبر: ۴۶۶۲۴۸
۵۰ هزار متر خط‌کشی محوری در سطح منطقه ۹ کرج انجام شد
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در تشریح اقدامات انجام‌شده در این منطقه همزمان با سال تحصیلی جدید درراستای طرح استقبال از مهر به اجرای 50 هزار متر خط‌کشی محوری و ممتد معابر اشاره کرد.
به گزارش برنا " ، عزیز صدر نژاد گفت : در ادامه طرح استقبال از مهر در منطقه 7 کرج با هماهنگی‌های صورت گرفته اقدامات گسترده‌ای را در زمینهٔ تجهیز، بهسازی و زیباسازی محوطه مراکز تحصیلی و آموزشی به انجام رسیده است.

صدر نژاد با اشاره به اقدامات مؤثر و مثبت واحد ترافیک این منطقه جهت ساماندهی وضعیت ترافیکی شهر از اجرای خط‌کشی محوری به طول پنج هزار متر در سطح منطقه خبر داد و گفت: خط‌کشی‌ها در راستای نظم‌بخشی به ترافیک و همچنین کاهش حوادث انجام می‌شود.

وی در ادامه رنگ‌آمیزی بلوک عابر پیاده، نصب تابلوهای ترافیکی در مقابل مدارس و آموزشگاه‌ها در راستای ایمن‌سازی و سهولت تردد دانش آموزان و اولیای آنان در این معابر را از دیگر اقدامات حوزه حمل‌ونقل و ترافیک منطقه عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به خط‌کشی 500 بلوک عابر پیاده در سطح منطقه 9 کرج در اجرای طرح استقبال از مهر گفت: این منطقه اقدام به نصب و مرمت انواع تابلوهای ترافیکی، نصب و رفع ایرادات چراغ‌های راهنمایی ‏و رانندگی، 600 متر رنگ‌آمیزی محوطه مدارس، 200 متر رنگ‌آمیزی سرعت‌گیر و نصب یک دستگاه پل عابر پیاده در ‏شهریورماه سال جاری کرده است.

مدیر منطقه 9 کرج افزود: در این طرح تمامی گذرگاه‌ها و خیابان‌ها سطح منطقه که خط‌کشی و نوشتار آن‌ها کمرنگ ‏یا بی‌رنگ شده نیز شناسایی‌شده و دوباره‌نویسی و خط‌کشی می‌شوند.

صدر نژاد در پایان با تأکید بر اینکه باید تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقاء ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ گردد، اظهار داشت: رسیدن به این مهم از اولویت‌هایی است که متولیان و دستگاه‌های ذی‌ربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تأکیددارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می‌شود.
 
 
خبرنگار : سمیه احمدی
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز