نمایش مذهبی “یک بیابان بی کسی” در کرج اجرا می شود

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۶:۳۶
کد خبر: ۴۶۷۲۸۲
نمایش مذهبی “یک بیابان بی کسی” در کرج اجرا می شود
نمایش “یک بیابان بی کسی” به مناسبت ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از شنبه 24 مهر ماه به مدت پنج روز در سالن ورزشی شهدای کرج روی صحنه می رود

نمایش “یک بیابان بی کسی” به مناسبت ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از شنبه 24 مهر ماه به مدت پنج روز در سالن ورزشی شهدای کرج روی صحنه می رود.

مجید نور محمدی کارگردان و مسوول گروه نمایش یک بیابان بی کسی در گفتگو با برنا اظهار داشت: نمایش یک بیابان بی کسی در 10 بخش به موضوع ورود کاروان حضرت ابی عبدالله الحسین (ع ) به کربلا، شب عاشورا، شهادت حضرت قاسم (ع)، شهادت حضرت علی اکبر (ع)، شهادت عبدالله ابن حسن (ع)، شهادت حضرت علی اصغر(ع)، شهادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، شهادت حضرت سیدالشهدا(ع)، کاروان اسرا و شهادت حضرت رقیه (ع) می پردازد.

وی افزود: در این نمایش مذهبی حدود 80 نفرهنرمند و عوامل دست اندرکار ایفای نقش می کنند و امسال درمتن و شعرهای این نمایش نسبت به سالهای گذشته تغییراتی ایجاد شده است لذا امیدوارم همچون سال های گذشته با استقبال شهروندان البرزی مواجه شود.

نورمحمدی تاکید کرد: نمایش ” یک بیابان بی کسی” که با موضوع محرم و مناسبتی است از شب سوم امام حسین (ع)  24 مهر ماه به مدت پنج شبه ساعت 19  در سالن ورزشی شهدای کرج واقع در چهارصددستگاه  اجرا می شود که از کلیه علاقمندان دعوت می شود با حضور در اجرای نمایش از هنر تئاتر حمایت کنند.

وی در پایان گفت: نمایش ” یک بیابان بی کسی” کاری از گروه هنری دلشدگان است که حدود 16 سال است در ایام شهادت سید و سالار شهیدان در کرج روی صحنه می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز