هزار نفر برای مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن آموزش می بینند

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۹:۲۰
کد خبر: ۴۶۷۳۹۹
هزار نفر برای مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن آموزش می بینند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز از آموزش هزار نفر برای مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن 95 خبر داد و گفت: البته با توجه به ثبت نام اینترنتی ممکن است این تعداد دستخوش تغییر شود.

ذبیح‌الله قائمی در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 در دو مرحله اینترنتی و مراجعه حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به ضریب نفوذ بالای اینترنت در استان البرز انتظار داشتیم مشارکت در سرشماری اینترنتی در استان البرز بالاتر از سایر استان‌های کشور باشد اما تاکنون این مهم محقق نشده است.

وی به مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: برای این منظور حدود هزار نفر در حال آموزش هستند که البته با توجه به ثبت نام اینترنتی ممکن است این آمار دستخوش تغییر قرار گیرد.

این مسئول افزود: تعداد نفراتی که در حال آموزش دیدن هستند یک و نیم تا دو برابر ظرفیت است هستند زیرا ممکن است تعدادی از داوطلبان در حین آموزش انصراف دهند.

قائمی ادامه داد: در هر حال آموزش‌ها مسیر خود را طی می‌کند و فقط منتظریم تا پس از پایان مرحله اینترنتی تعداد ثبت نام کنندگان در حوزه‌ها مشخص شود و نیاز به مراجعه حضوری معلوم گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تمرکز بر تبلیغات برای ترغیب بیشتر مردم به شرکت اینترنتی در سرشماری اشاره و اعلام کرد: علاوه بر این با تمرکز بر ادارات، سازمان‌ها و مدارس نیز می‌توان مشارکت در سرشماری اینترنتی را افزایش داد.

قائمی در پایان نسبت به افزایش مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی ابراز امیدواری کرد و گفت: هر چه به روزهای پایانی طرح نزدیک می‌شویم اطلاعات مردم از طرح نیز افزایش می‌یابد و همین عاملی برای مشارکت بیشتر مردم است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز