جلسه بررسی روند تهیه مطالعات طرح بازآفرینی شهر کمالشهر ،‌ برگزار شد

۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۳:۱۳
کد خبر: ۴۶۸۵۷۴
جلسه بررسی روند تهیه مطالعات طرح بازآفرینی شهر کمالشهر ،‌ برگزار شد
نشستی با هدف بررسی طرح بازآفرینی کمالشهر در سالن غدیر شهرداری با حضور دبیرستاد بازآفرینی استان و رئیس اداره راه و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، مدیر پروژه طرح های بازآفرینی کشور از شرکت نوسازی و بهسازی شهری ایران ،‌ سرپرست شبکه بهداشت کرج ، رئیس اداره کار و تعاون شهرستان کرج ، شهردار و اعضای شورای اسلامی و مسئولین کمالشهر برگزار شد.

به گزارش برنا " ، جلسه ای با هدف بررسی طرح بازآفرینی کمالشهر در سالن غدیر شهرداری  با حضور دبیرستاد بازآفرینی استان و رئیس اداره راه و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، مدیر پروژه طرح های بازآفرینی کشور از شرکت نوسازی و بهسازی شهری ایران ،‌ سرپرست شبکه بهداشت کرج ، رئیس اداره کار و تعاون شهرستان کرج ، شهردار و اعضای شورای اسلامی  و مسئولین کمالشهر برگزار شد.

مهندس ترابیان شهردار کمالشهر طی سخنانی گفت: طرح بازآفرینی از اهمیت بالائی برخوردار می باشد و ‌تا کنون در سطح کشور به صورت جسته گریخته کارهائی در این راستا انجام شده ولی آنگونه که منظور نظر و شایسته بوده انجام صورت نگرفته است .

شهردار کمالشهر خاطر نشان کرد: حوادث طبیعی و بلایای طبیعی موجب ایجاد خسارت دربافتهای فرسوده می‌گردد ولی متأسفانه در بعضی شهرها در خصوص بازآفرینی بافتهای فرسوده به لحاظ منظر شهری و حمل و نقل و ترافیک و هم ایمنی منازل مسکونی و.... اقدامات خوبی انجام نگرفته است .

مهندس ترابیان در ادامه گفت: اخیراًٌ جلسه ای در دفتر وزیر درباره این موضوع انجام شده و قراربوده احیای بافتهای فرسوده تحت نظر خود وزیر انجام شود و در نهایت در این جلسه قراراست تصمیماتی که گرفته می شود اجرائی گردد.

در ادامه این جلسه مهندس قلی پور دبیرستاد بازآفرینی استان و رئیس اداره راه و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز ضمن تشکر از برگزاری این جلسه از حسن نیت و علاقه مندی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص طی مسیر تهیه طرح بازآفرینی استان ، به ارائه سابقه فعالیتهای انجام شده ستاد بازآفرینی استان و فرآیند تهیه طرح مذکور توسط مشاور طرح ، پرداخت .

سپس مهندس ابلقی مدیر پروژه طرح های بازآفرینی کشور از شرکت نوسازی و بهسازی شهری ایران به مفاهیم موضوع و تاریخچه تهیه طرح ها از قبل از انقلاب تا کنون پرداخت .

در خاتمه این جلسه مهندس موسوی مدیرعامل شرکت خودآوند مشاور طرح بازآفرینی کمالشهر گزارشی از فعالیتهای میدانی و مطالعاتی انجام شده توسط مشاور را ارائه نمود .

 

خبرنگار : سید فرید ایزدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز